نخستین جلسه هم اندیشی انجمن ها و موسسات مردم نهاد با شهردار دزفول برگزار شد

نخستین جلسه هم اندیشی انجمن ها و موسسات مردم نهاد با شهردار دزفول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول، جلسه مشترک هم اندیشی انجمن ها و موسسات مردم نهاد با شهردار دزفول برگزار شد.

در این نشست شهردار دزفول ضمن خیر مقدم به مدعوین و تسلیت ایام عزاداری محرم گفت: انجمن ها و سازمانهای مردم نهاد نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگی- اجتماعی جامعه دارند و می توانند یاری رسان خوبی برای ادارات و ارگانهای دولتی باشند.

محمدعلی دوائی فر افزود: شهرداری دزفول از هیچ تلاشی در جهت حمایت از سازمان های مردم نهاد فروگذار نیست و قبلا نیز دراین زمینه فعالیت های زیادی صورت گرفته که درصورت جمع بندی این فعالیت ها می توان به اهمیت دادن به انجمن های مردم نهاد در سیاست شهرداری دزفول پی برد.

وی تصریح کرد: انجمن های مردم نهاد باید میزان مخاطبان و اعضای خود را افزایش دهند و حلقه اتصالی بین انجمن ها با هر نوع فعالیت ایجاد نمایند که بدین طریق مطالبات بهتر و هدفمند تر پیگیری خواهند شد.

شهردار دزفول خاطر نشان کرد: شهرستان دزفول پتانسیل بالایی در زمینه های مختلف دارد که موضوع زیست محیطی یکی از مهمترین آنهاست که متاسفانه به درستی معرفی نشده است و حتی اکثر شهروندان نیز از این نعمت های خدادای بی خبر هستند که در این خصوص انجمن های مردم نهاد می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

دوائی فر گفت: شهرداری دزفول آمادگی این را دارند تا از کلیه انجمن ها و موسسات مردم نهاد جهت بیان ایده و پیشنهادها درخصوص موضوعات مرتبط با شهرداری دعوت بعمل می آورد.

وی از همکاری سازمان های مردم نهاد در امر فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و همچنین جمع آوری پسماندها و زباله ها در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که نشست های هم اندیشی با این سازمان ها تداوم داشته باشد.

در این جلسه مدیران این انجمن ها پیشنهادات و انتقادات و گلایه های خود را بیان کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری دزفول

    منبع خبر

    شهرداری دزفول

    شهرداری دزفول

    شهرداری دزفول یک شهرداری در شهر دزفول می باشد

      نظرات