جلسه شورای معاونین سازمان پارکها برگزار شد

جلسه شورای معاونین سازمان پارکها برگزار شد

حمید امیری فرد مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در ابتدا به پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت و گفت: معاونین و مدیران موظف هستند نسبت به پیگیری مصوبات جلسه تا حصول نتیجه اقدامات لازم را انجام نمایند.

وی بر پیگیری پروژه های فنی سازمان تاکید کرد و افزود: پروژه هایی از قبیل ایستگاه های پمپاژ آب خام، طراحی باغ پرندگان و ... را بصورت ویژه دنبال کنید تا بتوانیم این پروژه ها را در آینده اجرایی کنیم.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز خطاب به مدیریت قراردادها خواستار تمدید قراردادهای بهره برداران شد و اظهار کرد: نسبت به انتشار آگهی های مزایده واگذاری نهالستان پارک شهروند و ورودی پارک جزیره اقدامات لازم را هر چه سریعتر انجام دهند.

این مقام مسئول در پایان خطاب به مدیریت نهالستان خواستار پیگیری و راه اندازی خزانه های گل در مناطق هشتگانه، تامین اعتبار خرید کود، خرید گل های فصلی پاییزه، تامین نهال های ۵ ساله، باغ های بتانیک و باغچه های صخره ای در مناطق هشتگانه شد.

گفتنی است جلسات شورای معاونین سازمان پارکها و فضای سبز دوشنبه هر هفته با حضور معاونین و مدیران این سازمان در خصوص پیگیری پروژه ها و مصوبات جلسات برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات