بازدید رئیس شورا ، شهردار و معاونان شهردار شهر...

بازدید رئیس شورا ، شهردار و معاونان شهردار شهر...

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ وهاب میزانی افزود: مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین از زمان راه اندازی تاکنون تجربیات موفقی کسب کرده که این امر موجب شده مورد توجه سایر شهرداری های استان و کشور قرار گیرد .

وی عنوان کرد: عملکرد موفق این مرکز زمینه ای فراهم کرده تا سایر شهرداری های کشور در فکر راه اندازی چنین مرکزی در شهر خود باشند .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: شهردار و اعضای شورای شهر تاکستان نیز به منظور آشنایی با عملکرد مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین از این مرکز بازدید کردند .
میزانی خاطرنشان کرد: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین و راه اندازی چنین مرکزی در شهرداری تاکستان بود .

وی اظهار کرد:تجهیزاتی که در مرکز کنترل ترافیک مستقر شده کمک می کند تا مدیریت ترافیک عبوری از معابر سطح شهر به ویژه در شرایط خاص و اضطراری به بهترین شکل ممکن انجام شود .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد:آمادگی لازم برای همکاری به منظور راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهرداری های استان و کشور توسط این معاونت وجود دارد و در صورت نیاز تفاهم نامه همکاری با شهرداری های متقاضی راه اندازی مرکز کنترل ترافیک منعقد می شود .
پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات