تعامل شهرداری و پلیس در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان

تعامل شهرداری و پلیس در راستای ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان

به گزارش شهرنیوز، دکتر سقاییان نژاد در دیدار با سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم سه ارگان شهرداری، پلیس و قوه قضاییه را نهادهای مهم و تاثیرگذار در مدیریت شهر دانست و اظهار کرد: اگر شهرداری و نیروی انتظامی ارتباطات منسجمی داشته باشند شهر در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می کند.
شهردار قم با بیان ینکه تعامل شهرداری و ناجا ارزنده بوده و باید از این تعامل پاسداری شود که نتیجه آن عاید مردم می شود، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی بن بست نداریم و اگر بن بستی وجود دارد آن بن بست خودمان هستیم.
سقاییان نژاد با اشاره به اینکه اگر واقعا اتحاد داشته باشیم بر مشکلات پیروز خواهیم شد، افزود: حرکت کوری که در اهواز اتفاق افتاد حاکی از واماندگی دشمنان نظام است و قطعا باید در برابر چنین رفتارهایی انسجام ما بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه شهر قم دارای ویژگی های خاصی است، بیان کرد: شهر قم به دلیل وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) شرایط خاص خود را دارد و خدمت در این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شهردار قم با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با قوه قضاییه و ناجا به صورت مستمر و مشترک، بیان کرد: نماینده‌های شهرداری و ناجا باید تعاملات و نتایج مذاکرات را پیگیری کنند تا به سرانجام برسد.
سقاییان نژاد انتصاب سردار آقاخانی به عنوان فرمانده انتظامی استان قم را تبریک گفت و بیان کرد: مردم خدمت را می فهمند و قدردان هستند و باید هرچه بیشتر در مسیر خدمت تلاش کرد.
وی با اشاره به اینکه مردم باید ثمرات خدمت به آنها را به صورت ملموس مشاهده کنند، اظهار کرد: بالاترین عبادت خدمت به مردم است و امیدواریم که حرکت‌های شهرداری و پلیس در این راستا باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات