طهرانی: مدیران شهری و مدیران جنگ با هم پیوستگی و همبستگی دارند

طهرانی: مدیران شهری و مدیران جنگ با هم پیوستگی و همبستگی دارند

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که شامگاه گذشته با حضور مدیران شهری و یادگاران جنگ برگزار شد این پیام را به همگان داد که مدیران شهری و مدیران جنگ باهم پیوستگی و همبستگی دارند.

مرتضی طهرانی اظهارکرد: هفته دفاع مقدس بسیار ارزشمند و یادآور تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری‌های نظامیان، جهادگران و مردم است، کشور ما شروع کننده جنگ نبوده و سیاست مداران ما نیز هیچگاه جنگ طلب نبودند و نیستند.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس وحدت ملی در کشور ما موج می زد، افزود: باید بار دیگر وحدت ملی را احیا کنیم بدان معنا که هر کسی در هر موقعیتی که هست باید به منافع کشور و منافع ملی فکر کند نه اینکه تنها به منفعت شخصی یا منفعت گروهی خود توجه کند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی اشخاص از فضای آشفته سوء استفاده و مال اندوزی‌هایی انجام داده‌اند که روح ملت را آزرده کرده است، گفت: وقتی می‌خواهیم وحدت ملی ایجاد کنیم باید اجازه بدهیم که همه بتوانند با ابراز عقیده سهم خودشان را در این وحدت نشان بدهند.

طهرانی تاکید کرد: تمام مدیران سیاسی باید مقداری به موضوع مهم وحدت ملی توجه کنند و مدیران اقتصادی و سایر مسئولان نیز به یک نحوی عمل کنند که وحدت ملی محقق شود، زیرا در شرایط فعلی که در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، برای عبور از آن راهی جز وحدت و انسجام ملی نداریم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات