تحقق بیش از ۸۰ درصدی بودجه منطقه ۵

تحقق بیش از ۸۰ درصدی بودجه منطقه ۵

به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن با بیان اینکه در سه ماه گذشته ۸۳ درصد بودجه و درآمد پیش‌بینی شده محقق شده و سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی شده نیز بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است، اظهار کرد: رینگ دوم مسجد مقدس جمکران از بلوار انتظار تا بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل شده که یک خط آن قبل از نیمه شعبان در اختیار شهروندان قرار گرفت و خط دوم نیز در مرحله زیرسازی و آسفالت است و در بخش‌های دیگر رینگ دوم نیز در دستور کار منطقه قرار دارد.
شهردار منطقه پنج قم تصریح کرد: ادامه بلوار فردوسی در منطقه پنج نیز از بلوار پیامبر اعظم(ص) تا راه‌آهن و اتصال به منطقه چهار و در بخش دیگر اتصال بلوار پیامبر اعظم(ص) به فروشگاه جانبازان هم در حال پیگیری و احداث است.
ترکمن بزرگترین پروژه‌های منطقه پنج را تقاطع میدان ولیعصر(عج)، بلوار فردوسی و سالن ورزشی منطقه عنوان کرد و افزود: بیش از ۶۰ پروژه در منطقه پنج برای سال ۹۷ تعریف شده است.
وی با تاکید بر اینکه این منطقه یکی از محروم ترین مناطق شهر قم است، گفت: با وجود اینکه این منطقه ظرفیت‌های عظیم گردشگری معنوی و مذهبی دارد و سالانه میلیون‌ها عاشق امام زمان(ع) در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابد دچار کمبودهایی است که شهرداری با قوت پیگیر رفع این کمبودها است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قم

    منبع خبر

    شهرداری قم

    شهرداری قم

    شهرداری قم یک شهرداری در شهر قم می باشد

      نظرات