افزایش ۳۶۰ درصدی درآمد شهرداری منطقه سه /موفقیت شهرداری در گرو اعتماد و همدلی مردم

شهردار منطقه سه :

افزایش ۳۶۰ درصدی درآمد شهرداری منطقه سه /موفقیت شهرداری در گرو اعتماد و همدلی مردم

سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

شهردار منطقه سه گفت : خوشبختانه با همدلی و همراهی مردم و پرسنل این منطقه شاهد افزایش ۳۶۰ درصدی درآمد شهرداری منطقه سه در مردادماه  امسال در مقایسه با مدت مشابهه سال قبل هستیم.

رامین امیرمداح  با اشاره به افزایش ۳۶۰ درصدی درآمد شهرداری منطقه سه شهر کرمان در مردادماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: اعتماد و همراهی مردم با شهرداری این منطقه در پرداخت عوارض، یکی از عوامل موثر در افزایش درآمد منطقه بوده است که جا دارد از اعتماد و همدلی آنها  قدردانی کنم .

وی  با تاکید بر اینکه بخش اعظم درآمد شهرداری از محل پرداخت عوارض شهروندان تامین می‌شود، تصریح کرد: درآمد حاصل در جهت عمران و آبادانی  منطقه هزینه می‌شود.

وی باتشکر از همشهریانی که در پرداخت عوارض پیش قدم هستند ،افزود: با پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان کارهای عمرانی سطح شهر شتاب بیشتری خواهد گرفت و شاهد پیشرفت و آبادانی هرچه سریع تر شهر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز برای افزایش درآمد  این منطقه  جای کار وجود دارد ،ابراز امیدواری کرد : با همت و همراهی مردم و نیروهای شهرداری به جایگاه اصلی  خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه بدهی ادارات محدوده‌ی منطقه سه نیز بررسی و مشخص شده است ، گفت: اداراتی که در محدوده‌ی منطقه وجود دارد، شناسایی و وضعیت بدهی‌های تمام ادارات مشخص شده و اکنون می‌دانیم در منطقه سه، ادارات چه میزان بدهی‌ دارند؛ ضمن این‌که در این زمینه با ادارات مکاتبه و با  آن‌ها ارتباط برقرار شده تا بدهی‌ این ادارات را از طریق تعامل با مدیران مربوطه وصول نماییم

امیرمداح با تاکید بر اینکه افراد می‌توانند عوارض معوقه خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند، از شهروندان و مدیران ادارات و ارگان‌ها خواست با مراجعه به شهرداری منطقه سه، پیگیر معوقات و تعیین تکلیف بدهی خود شده و از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات