انتقاد شهردار یاسوج از شرکت های خدمات رسان/ شستشوی مدارس برای اولین بار در آغاز سال تحصیلی هدیه شهرداری یاسوج به دانش آموزان

انتقاد شهردار یاسوج از شرکت های خدمات رسان/ شستشوی مدارس برای اولین بار در آغاز سال تحصیلی هدیه شهرداری یاسوج به دانش آموزان

شهردار یاسوج با بیان اینکه عدم هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری سبب کنده کاری‌های بی حساب و کتاب شده است، گفت: برخی فعالیت شرکت‌های خدمات رسان سبب نارضایتی شهروندان یاسوجی شده است.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عدم هماهنگی حلقه مفقوده بین شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان بوده که باید در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه تغییر المان‌های برخی میدان‌های شهر یاسوج در دستور کار است، عنوان کرد: در این زمینه با هدف استفاده از پیشنهاد صاحبنظران فراخوانی منتشر تا طرح‌های مختلفی ارائه و بهترین‌ها متناسب با داشته‌ها و فرهنگ غنی این دیار انتخاب شود‌.

مقدم با اشاره به اینکه نامگذاری میدان‌های شهر باید زود در حافظه بنشیند، ادامه داد: در زمینه تغییر میدان شهدای نیروی انتظامی به نام قبلی مکاتبه و رایزنی لازم با فرماندهی انتظامی استان انجام شده است.

شهردار یاسوج افزود: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد و در راستای تحقق این شعار و همچنین افزایش مشارکت شهروندان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و همچنان در این زمینه برنامه‌های مختلفی در دستور کار داریم.

مقدم از تاسیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مدیریت فرهنگی و حتی معاونت فرهنگی در شهرداری جوابگوی مطالبات به حق شهروندان نبوده و به همین دلیل پیگر تاسیس این سازمان شدیم.

وی خواستار کمک دغدغه مندان فرهنگ در قالب شورای سازمان شد و ابراز کرد: نگاه مدیریت شهری یاسوج به فرهنگ ویژه بوده و تاکنون ۵۴ مصوبه فرهنگی در شورای شهر تصویب شده است.

مقدم افزود: به طور حتم با تاسیس سازمان فزهنگی شهرداری شاهد افزایش تعامل با دستگاه‌ها و متولیان فرهنگ هستیم زیرا جزیره‌ای عمل کردن نمود خاصی نداشته و بازخورد مثبتی برای شهروندان ندارد.

وی با اشاره به اعزام خانواده ۳۳ نفر از پاکبانان و سبزبانان به مشهد مقدس تصریح کرد: مراسم همراه با کاروان حسین(ع) با حضور مهدی سلحشور مداح برجسته کشوری با حضور ۴ هزار نفر از شهروندان در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

شهردار یاسوج با اشاره به بازگشایی مدارس و اقدامات شهرداری در این راستا بیان داشت: عملیات خط کشی محل عبور و مرور و نصب تابلوهای هشدار دهنده از جمله اقدامات شهرداری یاسوج در این زمینه بوده است.

وی با اشاره شستشوی مدارس در آخرین روز شهریور بیان ابراز کرد: برای نخستین بار مدارس شهر یاسوج توسط شهرداری شستشو و نظافت شد تا فضای سالم تر و دلپذیرتری برای دانش آموزان فراهم گردد.

مقدم خاطرنشان کرد: فضای شهری برای استقبال از آغاز سال تحصیلی با طرح ها و برنهای متفاوت مهیا شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات