دیدار رییس سازمان آتش‌نشانی با بازنشستگان سازمان در آستانه فرا رسیدن ه...

دیدار رییس سازمان آتش‌نشانی با بازنشستگان سازمان در آستانه فرا رسیدن ه...

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اراک؛ رییس سازمان آتش‌نشانی اراک در آستانه فرا رسیدن هفتم مهر ماه با حضور در منزل تعدادی از همکاران بازنشسته، با آنان دیدار کرد.

در آستانه فرارسیدن هفتم مهرماه روز « ملی آتش‌نشانی و ایمنی» رییس و تنی چند از مدیران سازمان آتش‌نشانی با حضور در منزل ۵ نفر از همکاران پرتلاش و ساعی بازنشسته، آقایان حاتم معصومی، یداله فلاح، محمدحسین نجاتی، علی کوثر کاکاوند و حسین محمودی با آنان دیدار و از زحمات چندین ساله این عزیزان تقدیر کردند.

آتش‌پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان ضمن ابراز خرسندی و شادمانی از دیدار با همکاران بازنشسته؛ خاطرنشان کرد: همکاران بازنشسته، عزیزانی هستند که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذرانده و در جهت تحقق اهداف سازمان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیده و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزدمنان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه احترام به همکاران بازنشسته سازمان، احترام به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم و همشهریان است؛ افزود: نباید به گونه‌ای تلقی شود همکار بازنشسته چون دیگر فعالیت روزانه ندارد پس کارآمد نیست، بلکه دارای تجربیات فراوانی می‌باشد که بهره‌مندی از این تجربیات می‌تواند راهگشای مسائل و مشکلات باشد.

آقازیارتی در پایان گفت: دیدار و تقدیر از زحمات بازنشستگان، از برنامه‌هایی است که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف توسط سازمان آتش‌نشانی اراک صورت می‌پذیرد.

گفتنی است؛ در جریان این دیدارها، همکاران بازنشسته نیز از رییس سازمان به دلیل تعلق خاطر ایشان به بازنشستگان تقدیر و تشکر نموده و برای وی و سایر همکاران آرزوی موفقیت و پیشرفت در امور نمودند.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات