آموزش شهروندی و فرهنگ سازی برای  استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی

آموزش شهروندی و فرهنگ سازی برای استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حبیب باقری مدیرعامل سازمان مدیریت شبکه حمل و نقل شهرداری ساری  به لزوم آموزش شهروندی و فرهنگ سازی مباحث ترافیکی اشاره نموده و گفت: برای کنترل و  بهبود وضعیت  ترافیکی شهر ، این سازمان ،ترویج  رویکرد آموزشی و فرهنگی را اجرایی خواهد نمود.

وی  افزود: برای روان سازی ترافیک ، پس از اجرای پروژه های فنی مانند ایجاد دوربرگردان ها ، اصلاح هندسی و بروز رسانی مرکز کنترل ترافیک ،  اجرای برنامه های آموزش شهروندی و فرهنگ سازی عملیاتی خواهد شد.

باقری با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در زمینه استفاده شهروندان از حمل ونقل عمومی برای سفرهای درون شهری ، اولویت برنامه سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری است ، تصریح کرد: تعامل با شرکت های مسافربری مستقر در پایانه دولت ، اقدامی در اجرای این برنامه  خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل با تاکید بر همکاری و تعامل این سازمان با پلیس راهور مرکز استان ، خاطر نشان کرد: با اجرای برنامه ای جامع در راستای  رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، رفع گره های ترافیکی و سهولت عبور و مرور شهروندان در دستور کار قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات