اهدای خون توسط آتش‌نشانان در آستانه هفتم مهر، روز ملی آتش‌نشانی و ایمن...

اهدای خون توسط آتش‌نشانان در آستانه هفتم مهر، روز ملی آتش‌نشانی و ایمن...

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک؛ در آستانه هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی، جمعی از آتش‌نشانان در حرکتی خداپسندانه اقدام به اهدای خون کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی اراک در این خصوص اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان انتقال خون اراک، جمعی از آتش‌نشانان این سازمان در حرکتی خداپسندانه با حضور در این مرکز اقدام به اهدای خون کردند.

مسعود آقازیارتی افزود: این امر خیرخواهانه که همه ساله توسط جان بر کفان آتش‌نشانی به مناسبت گرامیداشت روز آتش‌نشان در هفته ایمنی و آتش‌نشانی(۱ الی ۷ مهر ماه) انجام می‌گیرد، امسال با استقبال بسیار خوب آتش‌نشانان روبرو شد.

وی در مورد انگیزه آتش‌نشانان برای انجام این کار خیر گفت: شغل آتش‌نشانی از جمله مشاغلی است که هر لحظه‌اش با کمک به همنوع و خطر گره خورده و اهدای خون نیز کمکی بزرگ به همنوع نیازمند است و این کار جدای از خدمت و وظیفه آتش‌نشانی نیست.

گفتنی است، خون به عنوان یکی از نعمت‌های بزرگ الهی و مایه زندگانی در بدن انسان، طلای سرخ نام گرفته و اهدای آن به بیماران نیازمند علاوه بر اینکه زمینه حیات یک انسان را رقم می‌زند یکی از کارهای خیر است که نتایج سودمند مادی و معنوی بسیاری نیز به دنبال دارد.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات