تجهیز مراکز اطلاعات سفری شهر مشهد به دستگاه‌های شارژ من کارت

تجهیز مراکز اطلاعات سفری شهر مشهد به دستگاه‌های شارژ من کارت

تجهیز مراکز اطلاعات سفری شهر مشهد به دستگاه‌های شارژ من کارت

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از تجهیز مراکز اطلاعات سفری شهر مشهد به دستگاه‌های شارژ من کارت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، نرگس شالچیان در گفتگوی زنده رادیویی "شهرما" که به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد در راستای رسالت‌های سازمانی خود دو موضوع تکریم زائر و رضایت شهروند را در دستور کار خود دارد که در همین زمینه مراکز اطلاعات سفری در سطح شهر دایر شده است تا نیروهای آموزش داده شده به شهروندان و زائران، خدمات ارائه می‌دهند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری نیز براساس مراجعات شهروندان و ارائه خدمات خود و ضمن حصول نیازهای شهروندان، به صورت ماهیانه به آنالیز و تحلیل می‌پردازد و براساس آن برنامه‌های خود را تدوین می‌کند.
شالچیان با بیان اینکه مراجعان به مراکز اطلاعات سفر خواستار امکان شارژ من کارت خود بودند، گفت: براساس این خواسته شهروندان و زائران، این امکان نیز به این مراکز افزوده شد و این مراکز به دستگاه‌های شارژ من کارت مجهز شد.
وی ادامه داد: در کمتر از ۴۰ روز آینده و در دهه آخر صفر، نمایشی از کار گروهی مردم مشهدالرضا (ع) ارائه خواهد شد تا شهروندان این شهر ارادت خود را به امام مهربانی‌‎ها به نمایش گذارند که شهرداری مشهد نیز در این امر به تسهیل‌گری خواهد پرداخت.
شالچیان اظهار کرد: شهروندان و زائران می‌توانند برای ارائه پیشنهادات و نظرات خود یا با تلفن راهنما ۳۱۳۵ تماس گرفته یا به مراکز اطلاعات سفر مراجعه کنند.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات