دیدار صمیمانه شهردار شیراز با فرمانده سپاه فجر استان فارس

دیدار صمیمانه شهردار شیراز با فرمانده سپاه فجر استان فارس


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز دشمنان نظام به خودشان اجازه نمی دهند که به کشور ورود فیزیکی کنند، قطعاً به خاطر آن پایمردی ها و ایثارگری های مردم حول محور امام عظیم الشان در ایام دفاع مقدس است.
وی افزود: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن در حوزه جنگ سخت ورود نخواهد کرد» به این علت است که جنگ سخت الزاماتی دارد که مردم و نظام اسلامی توانسته تحقق این الزامات را برای دشمن دشوارتر از همیشه کند.
سردار غیاثی خاطرنشان کرد: الان نیز در جنگ اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم؛ لازم است تمام ابزارها و انسان هایی که به این جنگ ها حیات می دهند را شناسایی کنیم و روی آنها تحلیل شود، تا متناسب با آن تحلیل بتوانیم به آرایش برسیم و با آرایش مناسب، اقدام به موقع و موثری انجام دهیم.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سابقه عهد شکنی دشمنان، بیان داشت: در اتفاقات پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ که دشمن قرارداد را نادیده گرفت و دوباره به کشورمان حمله کرد، عهد شکنی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن بر همه آشکار شد، و برجام نیز بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد؛ لذا برای عبور از مشلات در این جنگ اقتصادی نیز به معاهدات دشمنان اعتمادی نیست.
وی در پایان تاکید کرد: امروز هر مسئولی که می خواهد پاسدار خون شهیدان باشد و با آرمان های امام راحل (ره) تجدید بیعت کند، باید تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم متمرکز کند.
شهردار شیراز نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، گفت: این اتفاق سخیف دشمنان در سالروز آغاز جنگ تحمیلی تکرار شد تا یادآور شود که همانند ۸ سال دفاع مقدس، تنها با وحدت و همدلی می توانیم در برابر دشمنان خارجی و مزدوران داخلیشان بایستیم.
وی افزود: افتخار بنده و همکارانم اینست که روزی در کنار رزمندگان برای دفاع از میهن حضور داشته ایم و امروز نیز تلاش می کنیم و امیدواریم تا در سنگر خدمت نیز پاسدار خوبی برای میراث شهدا باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات