اولین نشست هم اندیشی اعضاء شورای شهر و  شهرداران سابق زرند زرندبرگزار شد .

اولین نشست هم اندیشی اعضاء شورای شهر و شهرداران سابق زرند زرندبرگزار شد .

اولین نشست هم اندیشی و همفکری شهردار،اعضاء شورای شهر زرند با شهرداران سابق زرند در محل تالار قصر برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس رحمانی رئیس شورای شهر زرند در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از خدمات گسترده شهرداران سابق زرند هدف از این نشست را هم اندیشی و تبادل نظر، ارائه ایده و راهکارهای مناسب برای بهبود امور و پیشرفت فعالیتهای عمرانی شهر زرند دانست.

در ادامه این نشست مهندس مهدلو شهردار زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج علی نخعی رئیس فقید شورای شهر زرندحضور در این نشست را به منزله یک کلاس درس تئوری در زمینه خدمات شهری و عمرانی دانست و گفت:توسعه عمرانی و فرهنگی شهر زرند از مهمترین دغدغه مدیریت شهری می باشد.

مهندس محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه یکی از دلایل عدم توسعه شهر زرند کوتاهی در جذب سرمایه گذار می باشد گفت: با توجه به فاصله کم شهر زرند با مرکز استان بسیاری از همشهریان در این شهر اقدام به سرمایه گذاری کرده اند که این امربه نوعی شهر زرند را به سمت عقب هدایت کرده است .

مهندس مهدلو به گسترش بالای شهر اشاره و وجود شهرکهای اقماری به وجود آمده را یکی از مشکلات عمده شهر زرند دانست و گفت:رسیدن به نقطه ایدآل در شهر زرند در یک فرصت زمانی کوتاه ممکن نیست و این امر با توجه به گستردگی شهر زرند ممکن است با مدت زمان زیادی به انجام برسد .

وی گفت: سعی داریم از امکانات و تجهیزاتی که در شهرداری موجود می باشد بهترین و بیشترین استفاده را ببریم و استفاده از کارخانه ماسه شوئی و آسفالت شهرداری زرند نیز در همین راستا می باشد .

منتخب شورای شهر به آسفالت معابر شهر نیز اشاره و با اعلام اینکه افزایش قیمت قیر و هزینه های سرسام آوری که در این زمینه باید صورت گیرد تا یک معبر اسفالت شود راتنها دلیل کندی آسفالت معابر دانست تصریح کرد:آسفالت معابر در بسیاری از مواقع از توان شهرداری خارج می شود ولی ما سعی داریم معابر و خیابانهای سطح شهر که با مشکل روبرو هستند را با لکه گری مرتفع نمائیم .

این مقام مسئول در ادامه ازپرداخت حق و حقوق قانونی شهروندان به شهرداری گفت و تصریح کرد: شهرداری زرند در زمینه مصرف خدمات شهری بیش از ۸میلیارد تومان از شهروندان طلبکار می باشد و ما به دنبال راهی برای آشتی دادن شهروندان با این نهاد هستیم .

وی از حذف معافیتهای شهرداری گفت و با اعلام اینکه درآمدهای شهرداری از جیب شهروندان می باشد و ما هیچ گاه از جیب همشهریانمان بخشنده نبوده و نیستیم گفت: اگر شهروندان در موعد مقرر با پرداخت به موقع عوارضات به یاری شهرداری بیایند مطمئناً هیچ گاه به دنبال تخفیف برای پرداخت نمی باشند .

شهردار زرند در ادامه یکی از دلایل بی اعتمادی شهروندان به شهرداری را دریافت پول و عدم ارائه خدمات مناسب و در موعد مقرر دانست و تصریح کرد: شهروندان مطمئن باشند اگر در زمینه خودیاری با شهرداری همکاری کنند و عوارضات معوقه خود را پرداخت نمایند سعی می کنیم هزینه های دریافتی را به شکل مناسبی در همان محله هزینه نمائیم.

منتخب شورای شهر در ادامه با اعلام اینکه افتخار من در مجموعه شهرداری خدمت به شهروندان می باشد به ارائه گزارشی از فعالیتهای این نهاد در طی چند ماه گذشته پرداخت و اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی اعضاء شورای شهر و شهرداران سابق بتوانیم گره بسیاری از مشکلات شهر زرند را باز نمائیم .

مهندس مهدلو در پایان به برخی از مشکلات شهرداری ازجمله کمبود اعتبارات، بدهی های شهرداری، نیروی مازاد، نبود درآمدهای پایدار، و… اشاره و گفت: باید انتظارات متناسب با واقعیت ها باشد، اما تلاش ما برای استفاده حداکثری از امکانات و فرصت های پیش رو می باشد .

شایان ذکر است در این نشست که با حضور شهردارانی همچون سید رحیم تهامی ،محمود رنجبر،علی شفیعی ،علی ایزدی ،حاج حمید فرحبخش،مهندس عسکری و رضا یزدانپناه برگزار شدشهرداران به ارائه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه های مختلف شهری ،خدماتی و عمرانی پرداختند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات