برپایی مراسم یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر شهردای قائمشهر

برپایی مراسم یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن آمفی تئاتر شهردای قائمشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر در روز پنجشنبه ۵ شهریور ماه سال جاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری ، دکتر معین پور شهردار ، مهندس محمدی فرماندار، سرهنگ یعقوبی فرمانده سپاه ، مهندس عباس صالح زاده رئیس شورای اسلامی ، دکتر اسماعیلی نائب رییس شورا ، مهندس متانی رئیس کمسیون فرهنگی شورا و اعضای شورای اسلامی قائم شهر در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر برگزار شد.


در این مراسم آیت الله معلمی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه افزودند: یاد یاران برای ماست نه برای آنان ، برای ما که گرفتار فراموشکاری نشویم به تعبیر قرآن ( والذکر باالکتاب) یادتان باشد، فراموش نکنید خداوند به پیامبران تاکید فرمود که آن روزهای فداکاری و جانبازی و ایثار  نباید فراموش بشود که اگر فراموش شود انسان دنیازده می شود، دنیا زدگی یعنی غرق شدن .
یادمان باشد هرگز از راه ایثار ،جانبازی و شهدا خارج نشویم و فراموش نکنیم. هر ساله گرامیداشت ایام دفاع مقدس فرصتی است برای بازخوانی آنهمه از خودگذشتگی و ایثار.
دکتر معین پور شهردار قائمشهر نیز در این مراسم ضمن سلام و درود بر پیشگاه سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) افزود در ایام گرامیداشت دفاع مقدس یادی کنیم از آن روزهای از خودگذشتی و ایستادگی شهیدان سروقامت با غیرت و باصدای بلند می گوییم شهدا ما شرمنده ایم...

کشور عزیز ما ایران تحت پرچم رسول الله هشت سال در مقابل همه ی دنیا ایستاد و دفاع کرد ، تمام کشورهای دنیا با تجهیزات کامل در مقابل ایران ایستاد که با افتخار ما ایرانیان ایستادگی و پایداری نمودیم و شر دشمنان را به خودشان برگرداندیم.
درود و سلام میفرستیم بر روح پاک معمار کبیر انقلاب امام راحل ،شهیدان  و محضر مقام عظمای ولایت و ضمن  تجدید بیعت با غیرت حسینی تا پای جان حافظ این انقلاب می مانیم.

در پایان این مراسم از همکاران رزمنده و ایثارگر شاغل در شهرداری قائم شهر تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قائم شهر

    منبع خبر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر یک شهرداری در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات