جایگاه ممتاز آتش نشانی تبریز در کشور/ تبریز به ۴۰ ایستگاه آتش نشانی نیازمند است

جایگاه ممتاز آتش نشانی تبریز در کشور/ تبریز به ۴۰ ایستگاه آتش نشانی نیازمند است

به گزارش شهریار، مرتضی علیخانی ظهر امروز در آیین بهره برداری از سالن های چندمنظوره "حوزه مدیریت و آموزش شهروندی در حوادث غیرمترقبه" سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نه به پشتوانه تجهیزات و امکانات بلکه به پشتوانه نیروی انسانی باتجربه و تربیت یافته، به عنوان موفق ترین سازمان های آتش نشانی کشور شناخته می شود.

وی افزود: ماموران آتش نشانی کلانشهر تبریز همواره با نظم، ادب، علم و تجربه خود در رتبه های بالای سازمان های آتش نشانی کشور قرار دارند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری در این دوره مورد توجه قرار گرفته، ادامه داد: آموزش و پیشگیری از مهم ترین موضاعات پیگیری شهرداری تبریز است که استفاده از نیروهای بازنشسته برای آموزش اقدام پسندیده است.

وی همچنین در ادامه افزود: تبریز به ۴۰ ایستگاه آتش نشانی نیازمند است که امیدواریم این تعداد تا پایان سال ۹۸ افزایش یابد.

در ادامه این جلسه، مسعود جلالی برزگر، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز نیز با بیان اینکه احداث سه ایستگاه آتش نشانی در برنامه بودجه سال جاری قرار دارد، اظهار کرد: از این سه ایستگاه، دو ایستگاه مورد بهره برداری قرار گرفته و یک ایستگاه دیگر نیز پس از تجهیز به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شعار "هر شهروند یک مدیر بحران" افزود: هر شهروند باید آموزش های لازم در خصوص مسائل ایمنی و خدمات شهری را فراگیرد که این سه سالن به جهت آموزش های شهروندی و آمادگی جسمانی شهروندان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات