اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه / آسفالت معابر خاکی اولویت مدیریت شهری است

اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه / آسفالت معابر خاکی اولویت مدیریت شهری است

شهردار ارومیه با اشاره به تلاش های مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه جهت حل مشکلات شهروندی با ایجاد فضایی بین مردم و مسئولان، گفت:  مدیریت شهری ارومیه در جهت حل مشکلات مردم و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حل مشکلات مردمی با حضور در مناطق شهری چون ایجاد فضای گفت و گو سعی در حل مشکل شهروندان را دارد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی  شهریمیز با  تبریک روز ۷ مهر روز آتش نشانی و اعلام تسلیت  شهادت مردم   اهواز ، اظهار کرد: شهادت مظلومانه مردمان  این سرزمین  در حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز  به دست عاملان استکبار جهانی به وقوع پیوسته است  که این حادثه تروریستی نشان از عمق کینه  آنها به  جمهوری اسلامی ایران   است .

وی افزود: دشمنان استعمارگر هرگز دست از دشمنی خود برنخواهند داشت اما صلابت رزمندگان اسلام  همواره توطئه دشمنان اسلام را علی رغم تمام برنامه های خبیثانه خنثی  می کند.

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه خواسته دشمنان این است که با هر ترفندی چون  افزایش قیمت ارز، فشارها را برروی مردم زیاد کنند و با  این برنامه ها باعث ایجاد نا امنی شوند  از مردم درخواست کرد که در این مقطع حساس تاریخ؛ متحد در کنار هم باشند تا نقشه های آنان نقش بر آب شود.

حضرت پور تصریح کرد:  دشمن امنیت حاکم بر کشور را دوست ندارد و سعی در ناامنی آن به هر طریقی چون اختلاف افکنی را دارد و تمام توان خود را بر این امر معطوف کرده است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه جهت حل مشکلات شهروندی با ایجاد فضایی بین مردم و مسئولان، بیان کرد:  مدیریت شهری ارومیه در جهت حل مشکلات مردم و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حل مشکلات مردمی، با حضور در مناطق شهری چون ایجاد فضای گفت و گو سعی در حل مشکل شهروندی را دارد .

حضرت پور با اشاره به اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه توسط مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه تاکید کرد:  در اجرای این طرح  این هفته  روز سه شنبه شهردار منطقه یک  با حضور در مرکز پاسخ دهی به مشکلات شهروندی ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان خواهند بود .

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای طرح های فوق،  بنده نیز با حضور سرزده در مساجد و برخی مناطق شهری از نزدیک مشکلات شهروندان را پاسخگو خواهم بود .

حضرت پور با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های عمرانی سطح شهر ارومیه با وجود تنگاهای مالی و چالش های افزایش قیمت در حال اجرا است ، اظهار کرد: آسفالت  معابر، دفع آب های سطحی با احداث کانال ، اصلاح هندسی تقاطع و تکمیل کانال ها در نقاط مختلف شهری در حال اجراست .

شهردار ارومیه گفت : در حال حاضر  بدهی شهرداری ارومیه به پیمانکاران  کمتر از ۱۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه  بخش عمده مطالبات  مردم در حوزه آسفالت است، اظهار کرد:   آسفالت معابر خاکی همواره اولویت مدیریت شهری است و در این راستا شهروندان می توانند در صورتی که در محله خود ۵۰ درصد ساخت و ساز انجام شده است با تماس با سامانه ۱۳۷ جهت آسفالت معابر خود با ما در ارتباط باشند.

حضرت پور به بازگشایی  ترافیک در برخی مسیرهای شهری اشاره و عنوان کرد:  یکی از مسیر های پرترافیک در محله بهنق با احداث  یک لوپ شیخ تپه و بازگشایی آن  تا اخر هفته ، حل می شود .

وی با اشاره  به پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان، اظهار کرد: این پروژه در هفته های گذشته به علت افزیش برخی مصالح آن با روند کندی رو به پیشرفت بود که با تشکیل جلسه ای در این  باره و در نتیجه  تامین مصالح در قالب قرارداد، در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا پروژه در ریل  مطلوب جهت گشایش حرکت کند .

شهردار ارومیه از ترزیق یک هزار تن سیب زمینی در بازار ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی اتحادیه میوه و تره بار جهت کاهش قیمت سیب زمینی در بازار ارومیه ، یک هزار تن سیب  زمینی در بازار جهت استفاده شهروندان ترزیق می شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات