سیزدهمین نشست سازمان‌های سرمایه گذاری کلان‌شهرهای کشور

سیزدهمین نشست سازمان‌های سرمایه گذاری کلان‌شهرهای کشور

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ۱۱ و ۱۲ مهرماه، اصفهان میزبان برگزاری سیزدهمین نشست سالیانه روسای سازمان های سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کلانشهرهای کشور در هتل سفیر اصفهان است.

شهرام رییسی اظهار داشت: این نشست با حضور روسای سازمان‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهر کشور برای نخستین بار به میزبانی شهرداری اصفهان برگزار می شود؛ همچنین مدیران دبیرخانه کلانشهرها در این رویداد حضور دارند و عمده محور این همایش بررسی ساختارهای حاکم بر اساسنامه سازمان‌های سرمایه‌گذاری کلانشهرهای کشور است .

وی تصریح کرد: محورهایی چون تبادل آرا، همفکری و هم افزایی در جهت پروژه‌های سرمایه گذاری کلانشهرها، استفاده از تجربیات مربوط به دستاورد سازمان ها، بررسی الزامات قرادادهای مشارکتی، مبحث تامین مالی شهرداری ها از طریق سرمایه گذاری و ... در این همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: بسیاری از سازمان‌های سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری‌ها سازمان‌هایی نوپا هستند که از سطح امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی به سازمان تبدیل شده‌اند، بنابراین نیاز است این همفکری‌ها بیشتر انجام شود.

رییسی تاکید کرد: در این همایش شیوه نامه‌ها و آیین نامه‌های لازم برای فعالیت سازمان‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد، زیرا در آیین نامه مالی شهرداری ها "مشارکت" تعریف چندان مشخصی ندارد ؛ در روز دوم این رویداد نیز از نمایندگان بخش خصوصی دعوت می شود تا مسائل مربوط به تامین مالی پروژه‌ها را مطرح و بررسی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: از دستاوردهای برگزاری این همایش به عنوان یک دستاورد برای جلب سرمایه گذاری در شهرداری اصفهان استفاده کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات