شهرداری تبریز به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ یک

شهرداری تبریز به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی در لیگ یک

هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهرهای مختلف کشور آغاز شد که بادران تهران تنها برنده دیدارهای روز نخست این هفته نام گرفت.

در دیدارهای امروز تیم‌های بادران تهران و کارون اروند به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو-یک بادرانی‌ها به پایان رسید. در دیدارهای دیگر امروز نیز اکسین البرز به مصاف آلومینیوم اراک رفت و به تساوی یک-یک رضایت داد. دیدار مس کرمان و نود ارومیه نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیدارهای روز دوم، فجر سپاسی شیراز با قشقایی شیراز دیدار می‌کند، پرسپولیس پاکدشت به مصاف ملوان می‌رود و شهرداری ماهشهر میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. شهرداری تبریز هم در دیداری خانگی از ساعت ۱۶ به مصاف خونه به خونه می‌رود.

شاگردان حیدر جعفری با کسب ۴ امتیاز از دیدارهای گذشته خود در رده دوازدهم جدول هستند و با پیروزی در دیدار مقابل خونه به خونه می‌توانند به صعود یک یا دو پله‌ای در جدول رده‌بندی امیدوار باشند. این تیم پس از پیروزی روحیه‌بخش در دیدار با مس رفسنجان، شرایط روحی و روانی مناسبی داشته و تمرینات خوبی را در طول هفته برگزار کرده است تا دومین برد متوالی خود را در هفته ششم رقم بزند.

شهرداری تبریز که با هدف میدان دادن به جوانان بومی و پس از مشکلات متعدد راهی لیگ یک شده است، در دیدار گذشته به بازیکنان جوان میدان داده و توانست با تاثیر گذاری مستقیم فرشاد بیابانی و دانا نقشبندی در گل‌ها، امیدوارتر از گذشته به کارش در لیگ یک ادامه دهد.

شاگردان حیدر جعفری حالا به دنبال جدایی از رده‌های پایین جدول و رسیدن به میانه جدول هستند. عملکرد خونه به خونه در دیدارهای گذشته نیز می‌تواند این امید را به جوانان شهرداری تبریز بدهد تا با انگیزه‌ای مضاعف در این دیدار خانگی به میدان بروند.

خونه به خونه در ۵ دیدار گذشته خود تنها یک تساوی کسب کرده و با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. این تیم نیز به امید کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری مسابقات راهی تبریز شده است اما شهرداری تبریز به دنبال کسب حداکثر امتیاز و حفظ شکست‌ناپذیری در بازی‌های خانگی است تا رفته‌رفته با کسب امتیازات بیشتر به رده‌های بالاتر جدول برسد.

گفتنی است دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و خونه به خونه بابل از ساعت ۱۶ فردا (یکشنبه، ۸ مهرماه) در ورزشگاه اختصاصی شهرداری آغاز می‌شود که قضاوت این بازی بر عهده محمدباقر پورباقر است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات