ضرورت مشارکت عمومی و مدیریت شهری با هدف ارتقاء ایمنی

ضرورت مشارکت عمومی و مدیریت شهری با هدف ارتقاء ایمنی

به گزارش شهریار، در این دیدار که با حضور مدیران عامل سازمانها و معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه و نیز ناظرین ستادی این حوزه انجام گرفت، مسعود برزگرجلالی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز طی سخنانی ضمن تبریک این روز  به تمامی آتشنشانان عزیز ، از سرعت عمل و دقت این عزیزان در خدمت به موقع به مردم و نجات جان آنان در مواقع خطر، قدردانی کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی، لزوم تجهیز سازمان آتشنشانی به انواع تجهیزات مدرن خدمات رسان را یادآور و از برنامه های آتی این سازمان برای رسیدن به این هدف مهم و حیاتی، سخن گفت.

وی، با تجلیل از فداکاری و از جان گذشتگی تمامی شهدای آتشنشان دفاع مقدس، خاطر نشان کرد : شهداء آتشنشانی جایگاه رفیعی در سطح کشور دارند و حرکت و از جان گذشتگی تمامی آتشنشانان در رفع خطر و نجات جان مردم حرکتی جهادگونه در مسیر شهادت است.

مدیران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز ضمن تجدید میثاق با شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

در ادامه این برنامه معنوی که همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مدیران عامل سازمانها و معاونین خدمات شهری مناطق دهگانه و نیز ناطرین ستادی این حوزه برگزار شد مسعود برزگر جلالی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی و با بیان اهمیت ارج نهادن به هدف وآرمان مقدس این عزیزان،" شهید"را عصاره شیرین ملت عنوان و خاطر نشان کرد: کلمه "شهید"برگرفته از کلمه "شهد " است و عصاره هرچیز شیرین، شهد آن می باشد که باعث شیرینی  آن می شود و کلمه " شهید" نیز خیلی شیرین و پرمعناست و عصاره شیرینی ملت می باشد.

برزگر جلالی ، با اشاره به اینکه "شهید" در یک مرحله بالاتر همان " شاهد" به معنای زیبارو و معشوقه است، افزود: در طبیعت چیزی به غیر از " شهید "  یافت نمی شود که هم شاهد( زیبا) و هم شیرین( شهد) باشد بنابراین " شهید" هم شیرین و هم زیباست.

وی،با تاکید بر خدمت خالصانه همکاران مجموعه خدمات شهری در حوزه های کاری خود و  با بیان مصداق های عینی مقام شهادت در حوزه متبوع خود ، افزود: همکارانی که به دنبال روزی حلال هستند و یا در مسیر خدمت رسانی به خلق  جان خود را از دست می دهند نیز دارای ارج و مقام شهید می باشند لذا تا میتوانید کار و خدمت بی منت انجام دهید تا رهرو واقعی شهیدان راه وطن باشید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات