تجلیل و پاسداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر

تجلیل و پاسداشت روز ملی آتش نشانی و ایمنی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری قائم شهر در روز شنبه ۷ مهر ماه سال جاری بمناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی مراسم تجلیل و پاسداشتی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر برگزار شد.


این مراسم با حضور دکتر معین پور شهردار قائم شهر ، مهندس احمدی مدیرکل ستاد بحران مازندران، مهندس متانی ،مهندس عباسی و دکتر شیرسوار اعضای شورای اسلامی شهر ، مهندس عباسی معاون فرماندار ،  مهندس رستم پور رییس سازمان آتش نشانی و پرسنل شریف آتش نشانی قائم شهر باتفاق خانواده هایشان برگزار گردید ، دکتر معین پور ضمن خیرمقدم و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان از خدمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش سازمان آتش نشانی قائم شهر نیز تقدیر نموده و بیان داشتند که شما عزیزان در مواجهه با خطر با شجاعت برای نجات آسیب دیدگان تلاش می کنید و ناجیان مردم و شهروندان در شرایط سخت و دشوار میباشید که این خدمات شما ستودنیست که در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستید. بنده به نوبه خودم و همه شهروندان از شما تقدیر و تشکر نموده و قدردان تلاشهای بی ریای شما هستیم. سلامتی و موفقیت  تان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان از آتش نشانان ورزشکار قهرمان قائم شهری  که با کسب مقام افتخار آفریدند تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
خاطرنشان می شود که دکتر معین پور شهردار فرهنگ دوست قائم شهر در این مراسم با گویش شیرین محلی (مازندرانی)  ایراد سخن نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قائم شهر

    منبع خبر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر

    شهرداری قائم شهر یک شهرداری در شهر قائم شهر می باشد

      نظرات