امحاء و رنگ آمیزی ۱۷۶۵ متر مربع دیوار نوشته در طرح بوی ماه مهر در محدوده منطقه ۷

امحاء و رنگ آمیزی ۱۷۶۵ متر مربع دیوار نوشته در طرح بوی ماه مهر در محدوده منطقه ۷

به گزارش شهریار به نقل از شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: تلاش داریم با انجام ماموریت های محوله و ارائه خدمات بهینه گام های کوچکی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم .

شهردار منطقه تصریح کرد: ارایه فعالیت های خدماتی ارتباط مستقیمی با شهروندان منطقه داشته و هرگونه  کوتاهی در انجام وظایف محوله بر نارضایتی آنان اثر خواهد داشت .

وی اظهار داشت: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد وکیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال خواهیم توانست گام های مهمی در این راستا برداریم .

گفتنی است  در راستای اجرای طرح بوی ماه مهر ۱۷۶۵ متر مربع امحاء و رنگ آمیزی دیوار نوشته ، ۱۳۰ سرویس جمع آوری نخاله ، ۲۶۰ مورد رفع خطر و حذف موانع فیزیکی ، ۷۴۷ لیتر سم پاشی در حین شستشوی معابر ، ۷۵ مورد ترمیم و بهسازی معابر ، ۲۸ تن لکه گیری آسفالت  توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است رفع کلیه موارد پرخطر از جمله دیوارهای سست قطعه زمین هایی که فعلا مورد ساخت و ساز قرار نگرفته ، شستشوی جداول ، بهبود وضعیت پل های عابرین پیاده و معابر،بهبود وضعیت پیاده رو ها ،  اصلاح و همسطح سازی دریچه ها، مرمت و اصلاح جداول از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح به شمار می آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات