اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه/ مدیران شخصا پاسخگوی مردم خواهند بود

اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه/ مدیران شخصا پاسخگوی مردم خواهند بود

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده با اشاره به اجرای طرح پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه اظهار کرد: در این طرح خواهیم کوشید تا به مطالبات و دغدغه های مردمی با ارتباط موثر بین مدیران و مردم پاسخ دهیم.

وی  با اشاره به اینکه پویش مدیران پاسخگو در راستای اجرای سیاستهای ابلاغی شهردار ارومیه و تاکید مقام معظم رهبری برای در بین مردم بودن مسئولان است، افزود: هدف از این طرح افزایش ارتباط و اعتماد بین مردم و شهرداری است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه شرح وظایف خودشان، تلاش خواهیم کرد تا به بخشی از مشکلات آنها رسیدگی و افزایش رضایتمندی شهروندان را رقم بزنیم.

احمدزاده ادامه داد: در نخستین گام اجرای طرح پویش مدیران پاسخگو، مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه در سامانه تلفنی ۱۳۷ پاسخگوی مردم و مشکلات و سوالات آنها خواهد بود و به در هفته های آینده نیز در سایر مناطق و سازمانهای شهرداری اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: از همشهریانی که در منطقه یک شهرداری ساکن هستند دعوت می کنیم که اگر مشکل، سوال و یا مسئله ای دارند و به دنبال حل و یا یافتن پاسخی برای آنها هستند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۲ ظهر با سامانه مردمی ۱۳۷ تماس بگیرند و شهردار منطقه یک ارومیه شخصاً در این سامانه به طور مستقیم پاسخگو خواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: این پویش در سه مرحله تلفنی با سامانه مردمی ۱۳۷، مجازی و حضوری ادامه خواهد داشت و نتیجه اجرای هر مرحله از پویش با تحلیل و بررسی موضوعات و مطالبات مطرح شده به شهردار ارومیه ارسال خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات