زنگ ایمنی به مناسبت ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی همزمان با سراسر کشور در دبستان شاهد شهیده فرحناز معصومی شهر رشت نواخته شد.

زنگ ایمنی به مناسبت ۷ مهر روز ایمنی و آتش نشانی همزمان با سراسر کشور در دبستان شاهد شهیده فرحناز معصومی شهر رشت نواخته شد.


۱۲۵ رشت- به گزارش خبر نگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- صبح روز شنبه ۷ مهر ۹۷ زنگ ایمنی با حضور فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت، بابک رمضانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری و تنی چند از مدیران، مربیان و کارشناسان سازمان آتش نشانی در دبستان شاهد شهیده فرحناز معصومی رشت برگزار شد .

همین گزارش حاکی است: در این مراسم فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان و تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان پیرامون وظایف شغلی و حرفه ای آتش نشانان نکاتی را بیان کردند و دانش آموزان را نسبت به رعایت مسایل ایمنی تشویق نمودند.

گفتنی است در ادامه این مراسم رمضانی ، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره به علت نام گذاری روز آتش نشان و نقش فرهنگ سازی در زمینه ایمنی از کودکان دبستانی درخواست کرد مسایل ایمنی را فرا بگیرند و در اشاعه فرهنگ ایمنی با آتش نشانان شهر باران همراه شوند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم دانش آموزان این آموزشگاه از طریق برگزاری نمایش عروسکی توسط عمو شهرام آتش نشان نکات ایمنی و آتش نشانی را فرا گرفتند و در خاتمه این مراسم زنگ ایمنی توسط فاطمه شیرزاد و بابک رمضانی نواخته شد .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات