شهروند الماس با روحیه خاص

شهروند الماس با روحیه خاص

شهروند الماس با روحیه خاص

در این هیاهوی صنعتی و دلمشغولی های جامعه در حال رشد، ودر انبوهی گرد و خاک ناشی از التهابات پول، اقتصادی و معاملات ریز و کلان و بزن در رو، هستند انسانهای که با قلبی آرام و دیدی سبز در کمین انجام اعمال انسان دوستانه و جامعه پسندانه بوده و شعاع و پرتوه کار خیر و اندیشه زیبایی او به دل هر شهروندی می نشیند. و مهمترین نکته کار و اوج عمل (( کار بدون مزد و اجرت است )) که خروجی کار و عمل او مثل الماس در باورهای غبار گرفته ما جای باز میکند.

کار نیک و پسندیده رنگ آمیزی پله های که برای تردد راحت مسیر شهروندان و دانش آموختگان در دانشگاه آزاد توسط شهرداری ایجاد  شده بود، توسط جوانان فهمیده شهر آقایان امیر قرده داغی و برادر محترمش بود که برای زیبایی مسیر و فرح بخش کردن آن نقطه از شهر رنگ کاری شده است.

مورد دیگر کار جمع آوری آشغالهای ناشی از مصرف پذیرای ها و نذورات خوراکی، مراسم روز عاشورا در میدان و اطراف مزار شهدا توسط شهروندان حاضر در آن مراسم سوگواری،  ریخته شده بود و در بلوار فضای سبز و خیابانهای مشرف به آن پخش و پلا بود و صحنه بسیار نامطلوبی خلق شده بود که با حرکت خودجوش و خداپسندانه بدون اینکه کسی ویا فکری بر او دیکته شده باشد، دانه دانه از محل جمع آوری و به مخازن مخصوص جمع آوری آشغالها انتقال میداد و کسی نبود جز سرکارخانم خدیجه آسمانی دبیر محترم شاغل در آموزش و پرورش میانه ، که جای تکریم و تقدیر از دواین عزیزبزرگواراحساس می­شود.

امیدواریم که این اعمال نیک و شایسته این عزیزان مورد رضای حضرت حق و الگویی باشد برای شهروندان با روحیه خاص با اعمالی درخشان مثل الماس...

عکس و متن: محمد تقی نجفی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات