رژه خودرویی و مانورآتش نشانی در شبستر برگزار شد+تصاویر

رژه خودرویی و مانورآتش نشانی در شبستر برگزار شد+تصاویر

به گزارش روابط عمومی شهرداری شبستر، در این رژه خودرویی که صبح امروز شنبه از پایگاه آتش نشانی این شهر آغاز شد، نیروهای متخصص آتش نشانی با خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین در خیابان های اصلی شهر شبستر رژه رفتند.

سید باقر موسویان شهردار شبستر در جریان این مراسم و تجلیل از آتش نشانان این شهر اظهار کرد: روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت. فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.

شهردار شبستر در این مراسم با بیان اینکه آتش نشانان دریادلانی هستند که هنگام بروز حوادث جان بر کف دل به آتش می زنند، تصریح کرد: آتش نشان یک عاشق واقعی است و عشق به کار و مردم موجب می شود از جان خود گذشته و جهت رفاه حال دیگران و کمک رسانی به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی دریغ نورزد.

جلیل جنگی فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شبستر نیز در این مراسم اظهار کرد: آتش نشانی شهر شبستر دارای ۹ نفر نیروی عملیاتی آموزش دیده و پنج دستگاه خودروی آتش نشانی سبک پیش رو، نیمه سنگین و سنگین، یک واحد موتوری ویژه حمل آتش خاموش کن است.

جنگی با اشاره به آمادگی نیروهای آتش نشانی شبستر در مواقع بحرانی افزود: نیروهای آتش نشانی  شهرداری شبستر در شش ماهه اول سال تا کنون ۲۹۸ مورد عملیات شامل اطفای حریق منازل مسکونی، مغازه، مراکز تجاری و خدماتی، خودرو، مراتع، نجات محبوس در آسانسور و حضور در صحنه تصادفات را انجام داده اند.

فرمانده آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شبستر از مردم خواست در زمان بروز حادثه و سانحه خونسردی خود را حفظ کرده و در صورت وقوع آتش سوزی با شماره تلفن های ۱۲۵ آتش نشانی یا شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی تماس گرفته و حادثه را گزارش کنند.

در این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف شهرداری شبستر به کارکنان آتش نشانی این شهر اهدا شد .
انتهای خبر / روابط عمومی شهرداری شبستر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شبستر

    منبع خبر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر

    شهرداری شبستر یک شهرداری در شهر شبستر می باشد

      نظرات