غرش موشک های سپاه دل غم زده ایرانیان را شاد کرد

غرش موشک های سپاه دل غم زده ایرانیان را شاد کرد

محمد حضرت پور شهردار ارومیه طی پیامی ضمن تجلیل از جانفشانی های نیروهای مسلح و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رژه هفته دفاع مقدس اهواز، اقدام اخیر سپاه در حمله موشکی به لانه های تروریست ها را ستود.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله قاصم الجبارین

خدای را شاکریم که توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حدی رسیده که کشور  را به قدرت نخست منطقه و جزء بازیگران بین المللی در عرصه سیاست تبدیل کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که از اسمش معلوم است هرجا صحبت از منافع انقلاب که همان منافع مردم ولایتمدار ایران است بوده، ورود کرده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همیشه با اقتدار و پرصلابت گوشمالی سختی به گروهکهای تروریستی مختلف و ایادی استکبار داده است.

بصیرت و انقلابی گری که ذات وجودی سپاه پاسداران است باعث شده که شجاعت و رشادت بی همتایی در مقابل دشمنان کشور و نظام داشته باشند و با ایثارگری هرآنچه که لازمه پاسخ به یاوه گویی ها و اقدامات بزدلانه دشمن باشد را قدرتمندانه پاسخ بدهند.

پاسخ موشکی و مقتدرانه سپاه پاسداران به تحرکات اخیر گروهکهای تکفیری منطقه که  نمود آن را در اهواز شاهد بودیم، پاسخی مناسب به استکبار جهانی و اربابان منطقه ای تروریست هاست که بدانند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به حدی از توانمندی دست یافته اند که لانه های تروریستی را در صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با دقت و قدرت هرچه تمامتر هدف قرار دهند و آنها را تارومار کنند.

با نهایت افتخار شاهدیم که مردم، دلشاد به توانمندی و اقتدار سپاه هستند و غرور ملی ایرانیان در گرو سربلندی و سرافرازی سپاه سرفراز شده ، سپاهی که امید اسلام، مسلمین و مستضعفین جهان است.

امروز فضای عمومی کشور با شادی پیوند خورد، زیرا غرش موشک های بالستیک سپاه در حمله به مقر تروریست ها در خاک سوریه و شرق فرات شادی و سرور را به دل غم زده ایرانیان به سبب حوادث تروریستی اهواز به ارمغان آورد و قلب خانواده های معزز شهدا از این مطمئن شد که خون شهیدانشان بر زمین نماند و در کمترین فرصت انتقام آنها گرفته شده و همچنین از سویی مبارزه با تروریست ها با قدرت هرچه تمام تر ادامه خواهد یافت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از ایثارگری و فداکاری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان، سرداران و پاسداران گرانقدر، آرزوی موفقیت روزافزون برای این نیروی ارزشمند را داشته و یادآور می شوم که صلابت و اقتدار کشور در گرو توسعه توانمندی های دفاعی و موشکی است و این مهم به هیچ وجه نمی تواند موضوع مذاکره و یا حتی بحث با کشورهای غربی و استکباری بوده و اساساً نیز به آنها هیچ ارتباطی نداشته و نباید در این مورد سخنی بر زبان بیاورند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات