حوزه آموزش در آتش نشانی فعال شود/ ضرورت ارتقای سطح ایمنی در برج های بالای ۱۰ طبقه

حوزه آموزش در آتش نشانی فعال شود/ ضرورت ارتقای سطح ایمنی در برج های بالای ۱۰ طبقه







منصور وحیدی در مراسم تجلیل از آتش نشانان ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ بزرگ مردان این سرزمین که جان خود را برای امنیت شهر و کشور فدا می کنند و همچنین خانواده های آنان که آرامش خاطر را برای این عزیزان فراهم می آورند، اظهار  داشت: افکار باید به سمتی برود که با آگاهی از رویارویی با حوادث شاهد کمترین خسارات به هنگام حادثه های غیر مترقبه باشیم.

این عضو شورا اضافه کرد: همکاری آتش نشانی، دانشگاه آزاد و نهادهای علمی برای تحقق این مهم امری ضروری است.

وی همچنین از ضرورت تامین امکانات و تجهیزات بروز سخن گفت و ادامه داد: وظیفه شورای اسلامی شهر کرج در این زمینه بسیار سنگین است. که البته این مهم بدون همکاری مسولان شهری، استانداری و نماینده های همیشه در صحنه کاری دشوار و غیر ممکن است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در کرج وجود برج های است که فاقد استانداردهای ایمنی هستند.

وی افزود: با توجه به حادثه پلاسکو در تهران، باید برج های بالای ۱۰ طبقه مقاوم سازی شوند تا شاهد امنیت بیشتری در شهر به هنگام حادثه باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: باید در حوزه پیش بینی و پیشگیری آمادگی لازم وجود داشته باشد.

وحیدی در ادامه صحبت های خود به کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی اشاره کرد و افزود: تصمیم بر این است از میان کسانی که جذب شهرداری شدند و قراردادهای محکمی ندارند همچنین از آمادگی جسمانی بالایی برخوردارند، برای سازمان آتش نشانی استفاده شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در بخش پایانی صحبت های خود از نمایندگان کرج برای همکاری در انتخاب شهردار قدردانی کرد و گفت: نمایندگان خوبی داریم که به مشکلات شهر واقف هستند و امید است با کمک این عزیزان شهردار را انتخاب و بر مشکلات شهر غلبه کنیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات