ایجاد سینمای امید(سینمای کوچک) در بوستانهای ایلام





شهردار ایلام در گفتگو با سانا:

ایجاد سینمای امید(سینمای کوچک) در بوستانهای ایلام

شهردار ایلام گفت: به منظور توسعه فرهنگ و هنر در مناطق مختلف شهری ایلام، شهرداری در نظر دارد که در پارکها یا بوستانهای شهر ایلام خاصه حاشیه شهر و مناطق کمتر توسعه یافته سینمای امید ایجاد کند.

دکتر صادقیان افزود: برای این منظور در جلسه ای که با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت دکتر صالحی قول دادند برای تحقق این مهم مبلغ ۸ میلیارد ریال اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: هرچند معاون سینمایی وزارت ارشاد و دیگر دست اندرکاران وزارت نیز قول اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی را داده اند و قرار است در سفر به استان ایلام این اعتبار اختصاص یابد اما چون به مردم عزیزمان قول داده ایم بزودی کارمان را شروع خواهیم کرد.

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: ایجاد سینمای امید را از ضلع غربی شهر ایلام و در بوستان ابوالفضل(ع) و محدوده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز میکنیم تا علاوه بر استفاده عموم شهروندان، مردمان شریف این منطقه نیز از آن بهره مند گردند.

ایشان همچنین گفتند: ایجاد سینمای امید فقط محدود به این منطقه نیست و در دیگر مناطق شهر بویژه مناطق اطراف شهر این مهم صورت می پذیرد و در کنار آن خدمات عمرانی و  زیباسازی فضا و معابر انجام می گیرد.

وی افزود : علاوه بر اینکه در تلاش هستیم سینمای بزرگ شهر ایلام احداث و به بهره برداری برسد هدف ما اینست که در مناطق مختلف شهر سینماهای کوچک نیز ایجاد کنیم ، سینماهای که قابلیت پخش چند فیلم مختلف در یکروز با توجه به خواست مخاطبان را دارد.

دکتر صادقیان با اشاره به همراهی و همکاری استاندار محترم ایلام و مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه ایجاد سینما به منظور توسعه و احیای فرهنگ وهنر از حمایت و پیگیری های آنان قدردانی کرد و اظهار داشت شهرداری امیدوار است با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ایلام و حمایت های استاندار گرامی و مجموعه استان در جهت نیل به توسعه و آبادانی شهر ایلام فعالیتهای چشمگیری انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایلام

    منبع خبر

    شهرداری ایلام

    شهرداری ایلام

    شهرداری ایلام یک شهرداری در شهر ایلام می باشد

      نظرات