بسیج گسترده نیروهای شهرداری بیرجند در خدمت رسانی به شهر

بسیج گسترده نیروهای شهرداری بیرجند در خدمت رسانی به شهر

شهردار بیرجند از بسیج گسترده نیروهای شهرداری در برنامه نظافت گروهی و پاکسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) و خیابان سپیده در بیرجند جهت خدمت رسانی به شهر و شهروندان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز سه شنبه در حاشیه برنامه نظافت گروهی بلوار پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: کار پاکسازی و نظافت عمومی شهر شامل رفت و روب خیابانها، کوچه ها، جداول و نظافت مخازن زباله، جمع آوری زباله و نخاله های موجود در شهر همه روزه توسط شهرداری بیرجند انجام می شود.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی برای انجام نظافت های گروهی در سطح شهر و تمرکز نیروهای خدمات شهری، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و اداره نقلیه و تعمیرات شهرداری بر یک محدوده خاص، پاکسازی بلوار پیامبر اعظم (ص)، ایستگاه سلامت و منطقه سپیده در دستور کار نیروهای شهرداری قرار گرفت.

وی هدف از اجرای این طرح را بهبود و ارتقاء امور خدمات شهری در سطح محلات و فراهم آوردن محیط مناسب و زیبای زندگی شهری برای شهروندان توسط شهرداری دانست.

شهردار بیرجند افزود: با بسیج نیروهای شهرداری عملیات جمع آوری نخاله ها از داخل زمین های بایر حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص)، بازگشایی جوبه ها و کانال حاشیه سپیده با توجه به در پیش رو بودن فصل بارندگی، تسطیح کوچه های خاکی انتهای خیابان سپیده (سراب) و نظافت گروهی خیابان های سپیده ، سراب و بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام شد.

جاوید عنوان کرد: تسطیح حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) و پاکسازی و جمع آوری خار و خاشاک حاشیه بلوار نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این برنامه می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات