جمعه بازار خودرو در بیرجند راه اندازی می شود

جمعه بازار خودرو در بیرجند راه اندازی می شود

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: جمعه بازار خودرو در بیرجند تا پایان مهرماه سال جاری در محل چهارشنبه بازار فعلی راه اندازی می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ حسن خسروی اظهار داشت: یکی از نیازهای شهروندان وجود فضاهایی مختص ارائه یک کالای خاص می باشد که برای پرهیز از سفرهای درون شهری، سردرگمی و ... راه اندازی جمعه بازار خودروی بیرجند در دستور کار قرار گرفت.

وی از احداث مکانی مجهز و مستقل برای جمعه بازار خودرو خبر داد و افزود: افرادی که قصد فروش خودروی خود را دارند می توانند در جمعه بازار خودرو حضور یابند تا در پارکینگ تعبیه شده، خودروی آنها توسط کارشناسان مجرب و مورد تایید راهنمایی و رانندگی مورد بررسی قرار گرفته و قیمت گذاری شود.

وی اضافه کرد: کل فضای محوطه چهارشنبه بازار بهشتی با مساحتی بالغ بر ۲ هکتار به جمعه بازار خودرو اختصاص می یابد و کارشناسی، اصالت رنگ، تعیین مشکلات فنی خودرو و انعقاد مبایعه نامه از جمله بخش های این بازار خواهد بود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با اشاره به اینکه متقاضیان برای فروش، بر اساس نوع خودرو و تعرفه مشخص شده عوارض پرداخت می کنند عنوان کرد: این بازار با هدف حذف واسطه گران و دلال های خودرو و عدم ایجاد مزاحمت و ترافیک شهری ایجاد می شود.

خسروی اذعان داشت: بازار خودرو با نیت اشتغالزایی و نیاز شهروندان به این قبیل بازارها و تسهیل در ارائه خدمات خرید و فروش خودرو  راه اندازی می گردد.

وی از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و پیمانکار این بازار خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق شهرهای دیگر در راه اندازی بازار خودرو، انتظار می رود که نتیجه خوبی از این بازار در شهر بیرجند حاصل شود.

وی افزود: متقاضیان فروش موتورسکیلت، خودروهای سواری و سنگین می توانند از فرصت راه اندازی این بازار استفاده کنند.

لازم به ذکر است هم اکنون بازارچه های خیابان پاسداران، غفاری، ۱۵ خرداد، ابوذر، کارگران، بهشتی و پرستار در بیرجند فعال هستند که جمعه بازار خودرو نیز به این آمار اضافه می شود و ایجاد بازار یا جمعه بازار خودرو با توجه به نیاز شهر در این زمینه از سال ۹۴ در دستور کار شهرداری بیرجند قرار دارد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات