شورای اجتماعی محلات بهترین راهکار جذب مشارکت‌های مردمی است

شورای اجتماعی محلات بهترین راهکار جذب مشارکت‌های مردمی است

شورای اجتماعی محلات بهترین راهکار جذب مشارکت‌های مردمی است

رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه شورای اجتماعی محلات بهترین راهکار جذب مشارکت‌های مردمی است، گفت: در دوره مدیریتی شورای شورای اسلامی شهر مشهد در دوره پنجم نگاه و فعالیت‌های ما به گونه‌ای بوده که قشری در جامعه ما فراموش نشود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رمضانعلی فیض در نشست هم‌اندیشی و گردهمایی شورای اجتماعی محلات منطقه ۱۲ مشهد ضمن افزود: در شورای اسلامی پنجم شهر مشهد با نگاه همه جانبه به موضوعات شهری افتخار افزایش سطح شادی و نشاط اجتماعی را در بین مردم داریم.
وی افزود: از نشانه‌های نگاه همه جانبه در مدیریت شهری اینکه المان‌های شهری ما به سمتی رفته است که ما امروز به جرات می‌گوییم که قشری فراموش شده در شهرمان نداریم
رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در شهر ما مشکلات فراوانی وجود دارد و کسی منکر این موضوع نیست ولی ما باید با کمک شورای اجتماعی محلات و وحدت و مشارکت همه جانبه شهروندان دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلات شهرمان را حل کنیم و در جهت خدمت به شهروندان پیشرو باشیم .
وی عنوان کرد: شورای اجتماعی محلات بهترین راهکار در جهت جذب مشارکت‌های مردمی، افزایش مشارکت شهروندان و اولویت بندی و حل این مشکلات است.
فیضی خاطرنشان کرد: هدف اصلی و مهم ما که هیچگاه نباید از آن غافل شویم خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و در این راه باید اصل مهم اولویت بندی مشکلات را فراموش نکنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات