قبرستان‌های خارج از محدوده شهری معضلی برای مشهد است

قبرستان‌های خارج از محدوده شهری معضلی برای مشهد است

قبرستان‌های خارج از محدوده شهری معضلی برای مشهد است

فرماندار مشهد مقدس گفت: قبرستان‌های خارج از محدوده شهری معضلی برای مشهد است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد موهبتی در دیدار با مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد افزود: باید بپذیریم ظرفیت آرامستان بهشت رضا(ع) محدود است و از همین رو باید به آرامستان بهشت رضوان به عنوان دومین آرامستان بزرگ مشهد توجه ویژه داشت.
وی با اشاره به سختی کار در آرامستان‌ها ادامه داد: پاسخگویی و ارتباط با مراجعینی که در بدترین شرایط روحی قرار دارند کار بسیار دشواری است که توسل پرسنل این سازمان بخوبی انجام می شود.
فرماندار مشهد مقدس موضوع فرهنگ در فعالیت‌های سازمان فردوس را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: اگر به این حوزه توجه ویژه شود می‌توان با کمک آن گره‌های بزرگی را باز کرد؛ یکی از مشکلات فرهنگی ما، هزینه‌های پس از فوت است که صرف برگزاری مراسم و تشریفات می‌شود که می‌توان آن را به سمت موسسات خیریه هدایت کرد.
موهبتی به معضل قبرستان‌هایی که خارج محدوده شهری قرار گرفته‌اند نیز پرداخت و اظهار داشت: قبرستان شهرک قرقی در مکان نامناسبی قرار دارد و باعث نارضایتی ساکنین شده است. این مکان‌ها قبلا جزو حاشیه شهر محسوب می‌شدند اما اکنون به شهر چسبیده‌اند و باید با انجام مطالعات آماری دقیق در خصوص آرامستان‌های حاشیه شهر، برای آنها فکری اساسی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات