اعزام یک هزار نفر از پاکبانان و اتوبوسرانان شهرداری مشهد به کشور عراق

اعزام یک هزار نفر از پاکبانان و اتوبوسرانان شهرداری مشهد به کشور عراق

اعزام یک هزار نفر از پاکبانان و اتوبوسرانان شهرداری مشهد به کشور عراق

قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد از اعزام حدود یک هزار نفر از اتوبوسرانان و پاکبانان شهرداری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائرین پیاده اربعین در عراق خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی در جلسه ستاد اربعین که با دستور کار برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی، با حضور اعضا در دفتر مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به موافقت شورای شهر و شهردار مشهد و انتصاب کلایی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری به عنوان رییس ستاد اربعین، مقرر شد یک هزار نفر از پاکبانان و اتوبوسرانان و نیروهای خدماتی شهرداری برای خدمت رسانی در مراسم اربعین به عراق اعزام شوند.
وی افزود: براساس جلساتی که در ستاد ملی و استانی برگزار شده است، مقرر گردید ۶۰۰ نفر از پاکبانان شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام شده و روزانه ۱۷ و نیم کیلومتر از معابر اطراف حرم را نظافت نمایند.
حسامی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در ایام اربعین، روزانه بالغ بر ۳۵۰ تن زباله از شهر نجف توسط پاکبانان جمع‌آوری و حمل شود، اضافه کرد: وظیفه انتقال این حجم زباله را ۲۰ دستگاه از ماشین‌آلات خدمات شهری و مپ شهرداری بر عهده دارند.
وی اذعان داشت: همچنین ۱۰۳ دستگاه اتوبوس به همراه ۲۰۶ اتوبوسران نیز به عراق اعزام می‌شوند که وظیفه جابجایی ۲۰۰ هزار نفر مسافر، بین شوملی تا نجف اشرف را بر عهده دارند.
قائم مقام ستاد اربعین شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: در نظر داریم با همفکری اعضا، مراسم باشکوهی برای بدرقه کاروان اعزامی شهرداری مشهد به عراق برای مراسم اربعین با حضور عموم مردم و مسئولان شهری و استانی برگزار نماییم.
حسامی اذعان داشت: اربعین، نماد اتحاد مسلمانان است که از همه کشورها، به این راهپیمایی باشکوه می‌پیوندند لذا لازم است اعزام پاکبانان و اتوبوسرانان شهرداری به این مراسم، به خوبی برگزار شود.
گفتنی است در این جلسه اعضا پیشنهادات خود را برای برگزاری مراسم بدرقه کاروان ارائه نموده و در نهایت مقرر شد تصمیم نهایی با تایید شهردار مشهد و رئیس ستاد اربعین در این حوزه اتخاذ شود.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات