آماده‌سازی زیرساخت شماره تماس ملی "خدمات سفر" توسط شهرداری مشهد

آماده‌سازی زیرساخت شماره تماس ملی "خدمات سفر" توسط شهرداری مشهد

آماده‌سازی زیرساخت شماره تماس ملی "خدمات سفر" توسط شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از آماده سازی زیرساخت شماره تماس ملی خدمات سفر، راه اندازی و تحویل آن به معاونت گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد رجاییان ضمن اظهار داشت: راه‌اندازی سرویس تلفن ملی" خدمات سفر" در راستای سیاست‌های اتخاذ شده شهرداری مشهد مبنی بر دریافت کلیه دانستنی‌های مورد نیاز زائران و مسافران از طریق سامانه تلفنی ۳۱۳۵ به صورت شبانه‌روزی و از سری اقدامات راه‌اندازی و توسعه زیرساخت یکپارچه شبکه تلفنی شهرداری مشهد می‌باشد.
وی گفت: تلفن ملی خدمات سفر یکی از ابزارهای اطلاع‌رسانی و ارج نهادن به زائران با رویکرد ترویج و توسعه فرهنگ میزبانی و ارائه خدمات شایسته در مقیاس کشوری به زائران و گردشگران مشهدالرضا است که اپراتورهای مرکز تلفن ملی خدمات سفر با دستیابی به پایگاه داده قوی اطلاعات در شهرداری مشهد به صورت شبانه روزی به سئوالات زائران پاسخگویی میکنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در پایان گفت: سرویس تلفن گویای "خدمات سفر" بر روی شماره مذکور در وضعیت عملیاتی قرار گرفته است. از این پس زائران و مجاورین امام هشتم (ع) از همه نقاط کشور قادرند با شماره گیری ۰۵۱۳۱۳۵ نسبت به برقراری تماس و استفاده از کلیه خدمات ارائه شده سرویس خدمات سفر اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات