نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر چناران با مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی

نشست مشترک شهردار و اعضای شورای شهر چناران با مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس نظافت، با اشاره به طولانی شدن برخی از پرونده های بیمه شهرداری، گفت: در راستای گسترش و توسعه تعامل میان تامین اجتماعی و مجموعه مدیریت شهری چناران که با حضور شهردار و ریاست محترم شورا همراه بود در دیداری که با مهندس نظام مدیرکل تامین اجتماعی استان به انجام رسید بر تسریع و حل این موارد تاکید شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر چناران، افزود: در این نشست مدیرکل تامین اجتماعی استان با تاکید براینکه در میان مستمری بگیرانی که در سطح استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند، اقشاری از این افراد کسانی هستند که سالهای عمر خود را در شهرداریها به مردم خدمت کرده اند و نزد ما مانند بسیاری از هموطنانمان در جایگاه رفیعی قرار دارند.
وی گفت: صیانت از منابع تامین اجتماعی وظیفه ای است که همه ما در مقابل آن مسئولیم و این سازمان برای انجام تعهدات بموقع خود نیازمند مشارکت و همدلی کلیه کارفرمایان در بخشهای دولتی و خصوصی است و سیاست ما علاوه بر صیانت از حقوق سازمان، تعامل خوب و همکاری متقابل با کارفرمایان تامین اجتماعی قرار دارد.
مهندس نظافت بیان کرد در ادامه این نشست شهردار چناران برگزاری این قبیل جلسات را بین دو مجموعه مفید و ضروری دانست و گفت: عملکرد خوب این سازمان در حمایت از نیروی کار و بویژه کارگران زحمتکش شهرداریها بر کسی پوشیده نیست و ما نیز به همراه اعضای شورای شهر بر این امر تاکید داریم تا با همکاری و همراهی مجموعه تامین اجتماعی راهکار مناسبی برای رفع برخی از مشکلات و پرونده های مطرح ارائه کنیم.
عضو شورای شهر چناران با اشاره به مصوبات خوب این نشست، گفت: انشاالله در روزهای آینده شاهد اجرای این مصوبات که ثمرات خوبی هم برای مجموعه شهرداری چناران به همراه دارد، خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات