یادواره شهدای شهر جدید بینالود برگزار شد

یادواره شهدای شهر جدید بینالود برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر جدید بینالود با حضور امام جمعه مرکز بخش ، بخشدار احمد آباد ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود ،رییس آموزش و پرورش منطقه احمد آباد و خانواده معزز شهدای این شهر  برگزار شد.
در این مراسم  حمید رضا یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود ضمن خیر مقدم به خانواده شهدا و ایثارگران و سایر مدعوین در این مراسم ، بزرگداشت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا را وظیفه ای بر دوش ملت مسلمان ایران عنوان کرد و افزود: باید یاد و خاطره شهدا را به عنوان فاتحان نهایی انقلاب گرامی داشت، همانا پیروزی های که در پس جانفشانی این عزیزان بعد از انقلاب به دست آورده ایم مرهون رشادت های این عزیزان است .
در ادامه این مراسم مرادخواه بخشدار احمد آباد خاطر نشان کرد : آنچه که امروز مدیون آن هستیم ازخود گذشتگی  ایثارگران ، شهدا ، جانبازان و خانواده این عزیزان است که با صبر، مقاومت و بردباری در مقابل دشمنان و فتنه گران ایستادگی کردند.
در این مراسم همچنین امام جمعه مرکز بخش احمد آباد ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین ع گفت:راه شهدای ما ادامه راه شهدای کربلا بود و همچنان ادامه دارد .
وی با اشاره به اینکه این ارزش‌هایی که پای آن خون شهید ریخته است، موضوعی نیست که با پایان جنگ تمام شود، تصریح کرد: ما امروز بیش از آن سال ها نیازمند ایثارگری و فرهنگ جهادی هستیم .
حجت الاسلام والمسلمین فرمانبر افزود: آنچه امروز به عنوان یک کارنامه به شهدا و اهل بیت(ع) که ناظر ما هستند تقدیم می‌کنیم، عیار و ترازوی ایثار است که همچنان می‌تواند سبب عزت و افتخار ما باشد .
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معزز شهدای شهر جدید بینالود ، غبار روبی مزار شهدای محله فخر داود این شهر انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بینالود

    منبع خبر

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود

    شهرداری بینالود یک شهرداری در شهر بینالود می باشد

      نظرات