آیین افتتاحیه و تجهیز دو دستگاه آتش نشانی شهرداری ایذه و گرامیداشت روز آتش نشانی همزمان با ۷ مهرماه برگزار گردید .

آیین افتتاحیه و تجهیز دو دستگاه آتش نشانی شهرداری ایذه و گرامیداشت روز آتش نشانی همزمان با ۷ مهرماه برگزار گردید .

آئین افتتاحیه و تجهیز دو ایستگاه آتش نشانی شهرداری ایذه و گرامیداشت روز آتش نشانی همزمان با ۷ مهرماه برگزار گردید .

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری ایذه آئین گرامیداشت روز آتش نشانی همزمان با ۷ مهرماه در محل ساختمان مرکزی آتش نشانی برگزار و ضمن افتتاح و تجهیز دو ایستگاه آتش نشانی در شهر ایذه از آتش نشانان جان برکف تجلیل بعمل آمد.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه :

یکی از دغدغه های اینجانب از زمان شروع بکار در شهرداری ایذه تجهیز و بروزرسانی آتش نشانی بوده که الحمدالله تاکنون حدود ۳ میلیارد تومان در این بخش هزینه و تخصیص داده ایم . که در این میان حدود ۱۰ خودروی آتش نشانی را خریداری و نوسازی نموده ایم و بزودی ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی را نیز راه اندازی خواهیم نمود .

حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه محترم شهرستان ایذه :

روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان تبریک گفت و از تلاش های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در یکسال گذشته تقدیر و تشکر نمودند .

مهندس غلام اسماعیل وندی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ایذه :

ما و سایر اعضاء در شورای اسلامی شهر در جهت رشد و توسعه شهر ایذه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم نمود و در این راستا پروژه هایی منجمله پارک ۵ هکتاری آنزان ؛ تکمیل و راه اندازی سالن سینما مرکزی و چندین پروژه ریز و درشت دیگر را در برنامه کاری خود خواهیم داشت که ان شاالله در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از آنها یکی پس از دیگری خواهیم بود .

ابراهیم اسماعیل وندی ریاست محترم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری :

روز آتش نشانی و ایمنی را به آتش نشانان تبریک گفت و از تمامی کسانی که در تکمیل ؛ تجهیز و افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی کمک و یاری رساندند قدردانی نمود و در ادامه بصورت مختصر به نقش و جایگاه آتش نشانی در جامعه امروزی اشاره نمود و به ارائه گزارش عملکرد خود در این مدت کوتاه سخن به میان آورد .

قدرت الله سلطانی ریاست سابق آتش نشانی و مسئول ایمنی و مدیریت بحران شهرداری :

در خصوص موارد و نکات ایمنی به ارائه توضیحات و آموزش پرداخت و اشاره کرد که علاوه بر افزایش ایستگاه های آتش نشانی میبایست آموزش محوری و فرهنگ ایمنی در میان شهروندان گسترش یابد وی در ادامه گفت آتش ؛ خود به تنهایی ۹۹ درصد به سود اقتصاد جامعه و تنها یک درصد خطر احتمالی دارد و آن هم بدلیل عدم آگاهی نسبت به ایمنی و راههای پیشگیری ، سهل انگاری ، بی توجهی و فراموشی می باشد . سلطانی افزود بیمه نمودن اموال ، بهترین راه جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به خانواده ها ، عنوان کرد .

در پایان مراسم ضمن اهداء لوح سپاس و قدردانی از تک تک آتش نشانان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در خیابان محمدرسول الله (ص) ، ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی ایذه افتتاح و به بهره برداری رسید .

در لابه لای برنامه یاد و خاطره زنده یاد شهرام محمدی گرامی داشته شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ایذه

    منبع خبر

    شهرداری ایذه

    شهرداری ایذه یک شهرداری در شهر ایذه می باشد

      نظرات