پیشرفت اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی خیابان امام خمینی(ره)

پیشرفت اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی خیابان امام خمینی(ره)

پیشرفت اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی خیابان امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان، پروژه جمع آوری آب های سطحی بلوار امام خمینی(ره) پس از تعویض پیمانکار و حضور پیمانکار جدید پیشرفت خوبی داشته و امید است با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته تا قبل از شروع فصل زمستان به سرانجام برسد.

در همین رابطه مهندس طاهرخانی معاونت عمرانی و فنی شهرداری با بیان اینکه معضل تجمع سیلاب در حد فاصل چهاراره بانک ملی تا مجتمع ادارات واقع در بلوار امام خمینی(ره) ناشی از هدایت آبهای سطحی کلیه مناطق شمالی شهر تاکستان به خیابان امام خمینی (ره) است .

وی افزود : با بررسی و مطالعات صورت گرفته  و با شناسایی نقاط ضعف و قوت شهر به لحاظ شیب و ظرفیت های خیابان ها جهت هدایت آب های سطحی، نهایتا اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی به صورت سرپوشیده از مجتمع ادارات به سمت چهارراه بانک ملی با حداقل هزینه کلید خورد و تاکنون این پروژه ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم تا پایان آذر ماه به بهره برداری برسد.

طاهرخانی در پایان افزود: قسمت شرقی شهر به سمت جاده اک  جهت کاستن از حجم دبی آب هدایت شده به  بلوار امام خمینی(ره) در حال مطالعه است که در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه جمع آوری آبهای سطحی قسمت شرقی شهر به سمت جاده اک نیز خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات