شهردار اردکان بر رعایت حقوق بیت‌المال، صرف جویی...

شهردار اردکان در جلسه‌ای با کارکنان واحد عمران شهرداری اردکان مبحث آسفالت معابر را ازجمله ساختارهای مهم طرح‌های عمران شهری بیان کرد و اظهار داشت: ایجاد انضباط فیزیکی در محیط شهر، علاوه بر تامین آرامش روانی شهروندان و تبعات بسیار مثبت اجتماعی آن، به ایجاد رفتارهای منضبط و واکنش‌های مسئولانه شهروندان در قبال حفظ و پاسداری محیط می‌انجامد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان احمد کمالی در این نشست بر اولویت‌بندی و تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تاکید کرد و افزود: فراوانی پروژه‌های عمرانی مهم نیست بلکه رعایت کیفیت با کمترین هزینه و پرهیز از هزینه‌های دوباره‌کاری قابل‌توجه است.

شهردار اردکان گفت: با مدیریت توانمند و مشارکت مردم می‌توان گام‌های بلندی در مسیر توسعه اردکان برداشت و نظام جمهوری اسلامی زمانی سربلند است که به‌خوبی به مردم خدمت کند و به‌عنوان یک الگو بتواند در دنیا مطرح شود و بدرخشد .

احمد کمالی با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ شهرنشینی، ‌توجه بیشتر به یکپارچگی شهر و پرهیز از محله نگری در شهر،‌ اعلام کرد: ‌توجه به بیت‌المال و صرف هزینه‌های بیهوده و دوباره‌کاری در پروژه‌ها از نکات مهم مدیریت شهری است.

این مقام مسئول تاکید کرد: مردم از خدمت صادقانه و پرهیز از هرگونه اسراف استقبال می‌کنند و باید در راستای خدمت مردم گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر وظایف خود را به‌درستی انجام دهیم می‌توانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست‌یابیم و به توسعه شهر شتاب بخشیم اما اگر به حاشیه مشغول شویم از کار بازخواهیم ماند و برنامه‌ها مغفول می‌ماند .

در ادامه این جلسه هر یک اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات