بوستان مهربانو ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه تخصصی زنان و خانواده است

بوستان مهربانو ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه تخصصی زنان و خانواده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری آران و بیدگل، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در نشست کمیته برنامه ریزی و ساماندهی بوستان مهربانو که در سالن کنفرانس شهرداری آران و بیدگل برگزار شد اظهار داشت: حضور هر روزه ی بانوان شهرستان در بوستان مهربانو، این محل را به ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه تخصصی زنان و خانواده تبدیل کرده است.

میثم نمکی افزود: بوستان مهربانو محملی است که در آن بانوان می توانند در کنار پرداختن به فعالیت های ورزشی و تفریحی، فرصتی را نیز برای مطالعه اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه منابع مکتوب متنوع و بسیار خوبی در حوزه زنان و خانواده موجود است که می توان از طریق تعامل با نهاد کتابخانه های عمومی، به این منابع دسترسی پیدا کرد.

مدیر بوستان مهربانو نیز در این نشست برگزاری محافل مختلف قرآنی در تمام ایام سال را از جمله برنامه های این بوستان اعلام کرد و افزود: اجرای ویژه برنامه روز سالمند با همکاری مهد رنگین کمان از جمله برنامه های اخیر در این بوستان بود که مورد استقبال مطلوبی قرار گرفت.

حلاج، همچنین برگزاری هر روزه همایش پیاده روی همگانی ویزه بانوان در هفته تربیت بدنی، همایش انجمن دیابت و همایش کارگروه بانوان ادارات شهرستان آران و بیدگل را از دیگر برنامه های پیش روی بوستان مهربانو ذکر کرد.

بوستان مهربانوی آران و بیدگل با سرمایه گزاری شهرداری در سال ۱۳۹۵ در آران و بیدگل افتتاح شد.

این بوستان در بر دارنده بخش های مختلفی از جمله ساختمان اداری، آلاچیق در دو طبقه، کافی‌شاپ، مهدکودک، سینمای روباز و مجموعه ورزشی شامل پیست دوچرخه‌سواری، دو و میدانی و اسکیت، زمین فوتبال چمن ، والیبال ساحلی، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی و دستگاه‎‌های ورزشی عمومی برای استفاده‌ی بانوان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری آران و بیدگل

    منبع خبر

    شهرداری آران و بیدگل

    شهرداری آران و بیدگل

    شهرداری آران و بیدگل یک شهرداری در شهر آران و بیدگل می باشد

      نظرات