مجموعه مدیریت شهری امکانات خود را جهت ترویج نشاط و سلامتی بین شهروندان استفاده می کند

مجموعه مدیریت شهری امکانات خود را جهت ترویج نشاط و سلامتی بین شهروندان استفاده می کند

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛محمد درافشانی در نشست هم اندیشی مربیان ورزش پارک های شهر قزوین که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد،ضمن تشکر از مربیان ورزشی پارکهای شهر قزوین که هر روز در جهت سلامت عمومی مردم و ترویج ورزش های همگانی تلاش می کنند از آنان خواست تا از توان کارشناسی و تخصص خود در راستای تشویق شهروندان و ترویج ورزش های همگانی استفاده کنند.

وی اظهار کرد:در راستای تاکید ویژه مدیریت جدید شهری قزوین بر توسعه ورزش های همگانی به ویژه ورزش های پارکی، در سال ۹۷ ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اکثر بوستان های شهر قزوین در حال اجرا می باشد.

درافشانی افزود:همچنین در ۶ ماهه دوم سال جاری بدلیل سرما و برودت هوا هماهنگی و رایزنی های لازم با اکثر سالن های سر پوشیده شهر قزوین جهت انجام ورزش صبحگاهی در ۲ دوشیفت جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود:سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از ایده های موثر و کاربردی مربیان ورزشی پارک های سطح شهر جهت ترغیب شهروندان به ورزش های همگانی استقبال می کند.

این مسئول اضافه کرد:ایده های مربیان ورزشی پارک های سطح شهر به نام خودشان ثبت می شود و می توانند با حمایت مالی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری به پیاده سازی ایده خود در بوستان های سطح شهر بپردازند.

درافشانی از مربیان ورزشی پارک های سطح شهر خواست تا با سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین همراهی بیشتری داشته باشند و از پیشنهادات فنی و کارشناسی خود را جهت بهبود زیرساخت های ورزشی بوستان های سطح شهر قزوین به سازمان ارائه دهند.

وی همچنین از مربیان ورزشی پارک های سطح شهر خواست تا در نواحی منفصل شهری فعال تر باشند و از ظرفیت بالای این مناطق جهت ترویج ورزش های همگانی در این نواحی استفاده کنند.

درافشانی خاطرنشان کرد:تجربه به ما ثابت کرده است شهروندان نواحی منفصل شهری همواره از برنامه های فرهنگی،هنری و ورزشی استقبال بسیار بالایی داشته اند،مطمئنا برنامه ورزش صبحگاهی با استقبال خوب شهروندان این نواحی مواجه خواهد شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات