استقبال شهروندان از طرح پاییزی شهرداری تبریز/ رنگ و بوی ویژه پاییز در تبریز

استقبال شهروندان از طرح پاییزی شهرداری تبریز/ رنگ و بوی ویژه پاییز در تبریز

شهریارنیوز/ محمدرضا علی اشرفی؛ فصل پاییز با تمام زیبایی های خاص خود همیشه به ریزش برگ زرد و نارنجی درختان معروف است و جلوه های خاصی در این فصل می توان مشاهده کرد.

امسال شهرداری تبریز در یک اقدام جالب توجه اقدام به اجرای طرح پاییزی کرده است و بسیاری از مسیرهای پرتردد توسط عوامل معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز از برگ های خوش رنگ پاییزی پوشیده شده و به صورت پیاده راه جهت بهره مندی و لذت پاییزی شهروندان قرار گرفته است.

کافیست در معابر و مسیرهای پرتردد شهر قدم بگذارید تا خش خش این برگ های خزان پاییزی و حس قدم گذاشتن روی آن را لمس کنید.

بوی پاییزی و نفس نفس زدن برگ ها جلوه زیبایی به مسیرهای مختلف شهر بخشیده است.

پوشیده شدن پیاده روها و مسیرهای پرتردد تبریز با برگ های پاییزی درختان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز به سوژه جذاب کاربران تبدیل شده است و عکس های یادگاری بسیاری را در این خصوص می توان مشاهده کرد که همگی نشانگر استقبال شهروندان از طرح پاییزی شهرداری تبریز است.

این روزها رنگ و بوی ویژه ای از پاییز را در تبریز زیبا شاهد هستیم، این طرح جلوه بسیار زیبایی از پاییز هزار رنگ را به نمایش گذاشته است.

تقدیر شهروندان از اقدام جالب شهرداری تبریز

یکی از شهروندان تبریزی که در حال گرفتن عکس یادگاری در میدان ساعت تبریز است، در گفتگو با شهریار درخصوص طرح پاییزی شهرداری تبریز می گوید: واقعا از مسئولان خوش فکر در این خصوص تشکر می کنم که این طرح جالب را اجرا کرده اند.

اسماعیل رزاقی سپس می افزاید: برگ های پاییزی جزئی از طبیعت هستند و با جمع آوری نکردن آنها به طبیعت احترام می گذاریم.

وی سپس می گوید: در یکی از شهرهای کشور که مشغول تحصیل بودم در فصل پاییز مشاهده می کردم که برگ های پاییزی را آتش می زدند و همین امر باعث دود و آلودگی هوا می شد که جا دارد از مسئولان آن شهر تقاضا کنم این طرح را با الگو گرفتن از شهرداری تبریز اجرا کنند.

وی با تقدیر از اقدام جالب شهرداری تبریز در اجرای طرح پاییزی اظهار می کند: خوشبختانه این طرح مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفته است.

اجرای پاییزی «طرح جامع گوزل تبریزیم» در ۲۷ نقطه تبریز

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز نیز در این خصوص از اجرای پاییزی «طرح جامع گوزل تبریزیم» در ۲۷ نقطه تبریز خبر می دهد و می گوید: ۲۷ نقطه از شهر تبریز در این طرح با برگ های پاییزی پوشیده شده است.

مسعود برزگر جلالی ادامه می دهد: مسیرهای مورد نظر برای بهره مندی و لذت پاییزی همشهریان در حال حاظر رفت و روب نخواهد شد.

وی می افزاید: اهداف این طرح ایجاد شور و نشاط در شهر، تداوم اجرای طرح جامع خدماتی و نشان دادن زیبائی های منحصر به فرد این فصل است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز می گوید: از دیگر اهداف این طرح یادآوری این امر مهم است که با قدم زدن بر روی برگ های خزان شده درختان و شنیدن نوای گوش نواز و دل ربای خش خش برگ ها، گذر عمر بیشتر حس شده و نوید زنده شدن دوباره طبیعت در دل های گرم شهروندان عزیز بیشتر تداعی شود.

استقبال بالای شهروندان از این طرح و ایجاد شور و نشاط در شهر ضرورت برگزاری طرح های این چنینی در ایام مختلف سال و تداوم آنها را بیش از پیش نمایان می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات