بازدید نماینده ولی فقیه در استان از آرامستان شهرداری زنجان

بازدید نماینده ولی فقیه در استان از آرامستان شهرداری زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه معاون امور عمرانی استاندار و فرماندار زنجان با حضور در آرامستان شهرداری از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این بازدید که شهردار زنجان به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نماینده ولی فقیه در استان را همراهی کردند ، آیت اله خاتمی از قسمت های مختلف آرامستان بازدید و در هر قسمت مسولین مربوطه توضیحات لازم را ارائه کردند.

در این بازدید رییس سازمان مدیریت  آرامستان‌های شهرداری زنجان با اشاره به  تکمیل و اتمام عملیات عمرانی آرامستان شهرداری زنجان گفت :طبق برنامه زمان بندی شده قرار بود عملیات عمرانی آرامستان شهرداری زنجان تا اول مهر  خاتمه یابد که با اقدامات انجام شده این پروژه خاتمه یافته و از اول مهر قابل استفاده است .

مبین غایبلو با بیان اینکه اقدامات متعددی در  راستای ساماندهی آرامستان شهرداری زنجان انجام شده است .

اظهار  کرد: طبق تصویب شورای اسلامی شهر زنجان قرار است  تا پایان سال هزینه قبر برای دفن اموات در آرامستان شهرداری زنجان  رایگان باشد.

وی تصریح کرد: پس از راه‌اندازی آرامستان همه لوازم مورد نیاز در کنار

آرامستان ایجاد شده تا مردم هزینه اضافی نپردازند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری زنجان با  اشاره به اینکه در بودجه امسال  ۴۷۰ میلیون تومان برای تجهیز و ساخت آرامستان جدید در نظر گرفته شده بود به آماده‌سازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی  زنانه و مردانه اشاره کرد و  افزود: همچنین نمازخانه مسقف نیز به میزان ۶۰۰ متر مربع تکمیل و قابل استفاده است.

شهردار زنجان هم در تکمیل حرفهای رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری تصریح کرد :شهرداری همانطور که وعده داده بود توانست با تکمیل زیر ساختها و  امکانات لازم در آرامستان جدید به وعده خود عمل کند . حال باید  مسولین استان همت کنند  تا با اتخاذ تدابیر لازم مانع از دفن اموات در مزار شهدای بالا و پایین شوند .

مسیح اله معصومی تصریح کرد :  در آرامستان جدید سردخانه ، نمازخانه ، سرویس بهداشتی، سه باب مغازه برای ایجاد سوپر مارکت و سایر اقدامات رفاهی برای مراجعه کنندگان ایجاد شده است.

در ادامه آیت اله خاتمی اقدامات انجام شده در آرامستان جدید را مثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد : برای انتقال دفن اموات به آرامستان جدید نشست های تخصصی با قشرهای مختلف مردم برگزار و پس از احصا نظرات مردم موضوع در دستور کار شورای اسلامی شهر قرار گیرد و پس از تصویب در شورای شهر دفن اموات در مزار بالا و پایین ممنوع اعلام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زنجان

    منبع خبر

    شهرداری زنجان

    شهرداری زنجان یک شهرداری در شهر زنجان می باشد

      نظرات