شهرداری منطقه ۲ مصمم در...

شهرداری منطقه ۲ مصمم در...

یکی از مهمترین دغدغه ها و در عین حال انتظارات معلولان، تردد سهل و آسان آنها در پارک های سطح شهر است. چنانچه این امکان و توانمندی به معلولان داده شود که خود بدون درخواست کمک از دیگران، تردد کرده و امورشان را خود پیگیری نمایند قطعاً به خود باوری رسیده و برای جامعه خدمات ارزشمندی می توانند انجام دهند تا اینکه همان کارها را دیگران برایشان انجام دهند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، سید ابوالفضل کشفی مدیرمنطقه در بازدیدی که از اقدامات انجام شده در پارک هفتم تیر و لاله صورت گرفت افزود: قطعاً شهری که برای معلولان مناسب‌سازی شود شرایط لازم را برای سایر گروه‌ها از جمله سالمندان، کودکان  دارد.

امید دهقانی زاده رئیس اداره فنی عمرانی منطقه نیز گفت: در راستای بسترسازی‌های لازم در خصوص امکان استفاده معلولین از پارک‌های شهر، مناسب سازی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا تعدادی بوستان برای استفاده معلولان مناسب سازی می‌شود تا آنها بتوانند از این امکانات بهره لازم را ببرند و ضمن اینکه این بوستان ها با پیشرف های بسیار خوبی همراه بوده است  نیز اقداماتی چون ایجاد رمپ، محوطه سازی، مناسب سازی آبخوری‌ها، سرویس‌های بهداشتی، متناسب با نیازهای معلولان مناسب سازی شده است و طبق طرح تایید شده از معاونت شهرسازی و معماری در آینده ای نزدیک امکاناتی چون ویلچر ، ست ورزشی ویژه معلولان ، نیمکت در دست اقدام می باشد.

شایان ذکر است در اولین مرحله اجرای این طرح پارک هفتم تیر و پارک لاله  مناسب سازی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات