دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام با حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛





دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایلام با حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
به گزارش اداره روابط عمومی عصر امروز اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ایلام و مسئولان شهرداری با امام جمعه ایلام دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه ایلام:
-خدماتی که در حوزه شهر به وسیله شهرداری و شورا ارائه می شود توسط شهروندان رصد شده و‌قابل لمس است و‌جای تشکر دارد.
-مسئولیت و‌ ارائه خدمات به مردم نسیم رحمت الهی است و‌باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.
-شورائیان برخاسته از رای مردم هستند و می بایست هر لحظه در مقام پاسخگویی به مردم حاضر باشند.
-مجموعه شورا و شهرداری در بحث ساخت و سازها و بلندمرتبه سازی نهایت دقت و نظارت را داشته باشند تا حقی از
شهروندان ضایع نشود.
-برای پروژه های مختلف می بایست پیوست فرهنگی لازم لحاظ گردد.
پورخلیل رییس شورای اسلامی شهر ایلام:
-مرکز شهر نیاز به توجه بیشتر دارد و همزمان می بایست در سایر نقاط شهر نیز خدمات به نحو مطلوب ارائه گردد که در این راستا این شورا تمام توان خودرا صرف خدمت رسانی به شهروندان نموده
است.
-اعضای شورای اسلامی شهر نظارت دقیقی بر پروژه های عمرانی شهر علی الخصوص زیرگذر رسالت داشته تا انشالله مطابق برنامه زمانبندی به اتمام برسد.
صادقیان شهردار ایلام:
-شهرداری ایلام بعنوان اولین شهرداری خدمات رسان به زائران عتبات عالیات میباشد که خدمات ویژه ای نیز ارائه داده است و همچنین با ابتکار ابلاغ شهردار معنوی توانستیم خدمات مطلوبی را تقدیم زائران کنیم.
-همراهی مردم و صبر انها لازمه ادامه خدمات رسانی مطلوب شهرداری است که تا کنون شهروندان فهیم در این زمینه همکاری لازم را داشته اند و جای تشکر دارد.
-۶۴ شرکت در حوزه نفت و گاز در استان ایلام مشغول فعالیت هستند که عوارضات قانونی خودر ا به مرکز واریز میکنند در صورتی که می بایست این عوارض خرج خود شهروندان ایلامی شود.

منبع خبر

شهرداری ایلام

شهرداری ایلام

شهرداری ایلام یک شهرداری در شهر ایلام می باشد

    نظرات