نشست ساماندهی و تجمیع دکل...

نشست ساماندهی و تجمیع دکل...

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد، جلسه ای با حضور مسعود تاج آبی رئیس سازمان فاوا شهرداری یزد، مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، نماینده شورای اسلامی شهر و ذینفعان این حوزه در راستای همکاری و هماهنگی بیشتر بین شهرداری با اپراتورهای مخابراتی برگزار شد.

در این جلسه تهیه طرح جامع ساماندهی و تجمیع دکل­ های مخابراتی به منظور اجرایی نمودن "مصوبه ساماندهی دکل، آنتن و ایستگاه های رادیویی"، در کنار چالش­ ها و موانع پیش روی این امر، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سپنتا نیکنام نماینده شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر افزایش سطح همکاری بین شرکت های اپراتور و شهرداری یزد جهت پیشبرد طرح، خواهان حفظ موازنه بین مقررات شهرسازی و مبلمان شهری و تسریع و تسهیل توسعه زیرساخت­ ها شد.

در ادامه مدیران و نمایندگان اپراتورهای تلفن همراه ضمن تائید مواضع شهرداری، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در جهت اجرای کامل و دقیق مصوبه ساماندهی دکل و آنتن و نهایتاً ایفای مسئولیت اجتماعی در کنار اهداف حرفه­ ای خود اعلام داشتند.

شایان ذکر است در پایان جلسه مصوباتی به شرح ذیل اتخاذ گردید تا در صورت توافق در شورای اسلامی شهر یزد مطرح گردد:

۱. اعمال ضوابط برای اجباری شدن مجتمع های بلند مرتبه جهت تمکین در زدن دکل

۲. تعیین فرد یا واحد مستقل درشهرداری برای مدیریت و پاسخگویی به موضوع دکل های مخابراتی

۳. استفاده از تجربیات شهرها و کشورهای دیگر برای حذف دکل و جایگزینی با پوشش های مناسب جهت بافت تاریخی و مناسب با فرهنگ بومی شهر یزد

۴. اختصاص درصدی از درآمد اپراتورها در امر آموزش شهروندان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات