بستر سازی و بازپیرائی...

بستر سازی و بازپیرائی...

به گزارش روابط عمومی منطقه۲ شهرداری یزد، سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه در بازدید ی که از محل نصب ایستگاه های اتوبوس داشت افزود: شهرداری این منطقه در نظر دارد با همکاری و مساعدت ویژه سازمان حمل نقل بار و مسافر شهری، ایستگاه اتوبوس را در راستای تامین رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر طراحی در سطح منطقه افزایش دهد.

کشفی فراهم کردن شرایط رفاه و آسایش شهروندان همواره از اولویت‌های منطقه ۲ بوده و تلاش شده است با امکانات خوب همیشه در خدمت به شهروندان کوشا باشیم .

زارع معاون سازمان حمل نقل بار و مسافر شهری نیز در این زمینه یاد آورشد: از شهروندان شهرجهانی انتظار داریم از نصب هر گونه اطلاعیه و پوستر بر روی ایستگاه ها خودداری نمایند که در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.

امید دهقانی زاده رئیس فنی عمرانی منطقه با بیان اینکه طرح احداث ایستگاه های اتوبوس در سطح منطقه ۲ توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری  طراحی شده و در حال انجام می باشد افزود: کلیه خدمات عمرانی و همکاری لازم از طریق واحد عمران با سازمان مذکور و پیمانکار مربوطه بعمل آمده و مقرر شد با سیاست گذاری انجام شده آن حرکت در معابری که فاقد ایستگاه اتوبوس مناسب بوده است شروع شود.

لازم به ذکراست این طرح در مسیر های میدان نماز و بلوار علامه جعفری در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات