شهردار منتخب: سازمان مشاغل...

شهردار منتخب: سازمان مشاغل...

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد، مجتبی فرهمند شهردار منتخب در نشستی با محمد رضا دشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از همت و توجه سازمان به مباحث مهم اساسنامه تقدیر نمود و این روحیه کارکرد سازمان را از جمله سازمان های پرانگیزه برای فعالیت و ادامه کار برشمرد و افزود: در مباحث مطرح شده، کارشناسی و جدیت نمایان است و این از جمله نکاتی است که حائز اهمیت بسیار است.

فرهمند با مهم خواندن مسائل مربوط به مشاغل شهری ، حمایت و پشتیبانی خود را از طرح توسعه و انتقال مشاغل مزاحم سطح شهر را ابراز داشت.

شهردار منتخب در خصوص پیگیری سازمان نسبت به صنایع آلاینده و همکاری با اداره کل محیط زیست استان در شناسایی و اعمال مقررات قانونی تاکید نمود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد نیز به بیان اهداف تعیین شده در هئیت مدیره پرداخت و افزود: سازمان گام های بزرگی را در زمینه ایجاد بازارهای تخصصی در سطح شهر یزد برداشته است به گونه ای که ۳ شیوه نامه اجرائی بازار ضمن تهیه لایحه در مراحل قانونی برای تصویب در شورای اسلامی شهر می باشد.

دشتی با بیان اینکه نگاه ویژه به مشاغل شهری سطح شهر یزد از دیگر موارد مورد نظر و فعالیت سازمان در سه سطح برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است گفت: طرح توسعه شهرک مشاغل آن هم با رویکرد خروج مشاغل مزاحم از مسیر گردشگری و بافت تاریخی از اولویت های سازمان می باشد که در صورت اختصاص زمین در این خصوص شروع بکار آن به صورت اجرائی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اهداف در زمینه میدان میوه و تره بار مرکزی به ایجاد طرح توسعه میدان و ایجاد بازار گل و گیاه در جنب میدان مرکزی پرداخت و با اشاره به طرح دسترسی میدان، خواهان توجه شهرداری به این موضوع شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات