هیچ محکومیت قضایی و محرومیت پست مدیریتی سال‌های اخیر نداشتم

شهردار بندرانزلی با انتقاد از شایعات مطرح‌شده درباره حضور خود در تخلفات اداری گفت: هیچ محکومیت قضایی و محرومیت پست مدیریتی سال‌های اخیر نداشتم.


حسن پورقربان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به برگزاری دومین همایش تخصصی شهرداران استان گیلان در بندرانزلی اظهار کرد: بسیار مفتخریم که این همایش برای اولین بار در شهر بندرانزلی برگزار شد.

وی از استقرار دبیرخانه مجمع شهرداران استان گیلان در شهرستان بندرانزلی خبر داد و افزود: مجمع شهرداران استان گیلان باهدف استفاده از قدرت، وحدت کلام، هم‌افزایی، تبادل اطلاعات و تجربیات تاسیس می‌شود.

شهردار بندرانزلی با اشاره به حضور استاندار گیلان در همایش شهرداران و پرسش و پاسخ شهرداران استان گیلان تصریح کرد: شهرداران شهرهای بندرانزلی، خشکبیجار، لاهیجان، منجیل و آستارا در این نشست صحبت کردند که شهرداری بندرانزلی پیشنهاد تشکیل واحد حقوقی متمرکز در استانداری همانند اداره راه و شهرسازی را داد.

پورقربان با انتقاد از شایعات مطرح‌شده درباره حضور شهردار بندرانزلی در تخلفات اداری بیان کرد: برخی به دنبال سودجویی جناحی و سیاسی هستند ولی در جواب باید بگویم خوشبختانه هیچ محکومیت قضایی و محرومیت از پست‌های مدیریتی در چند سال اخیر نداشته‌ام.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد این موضوع شبیه‌سازی‌شده است گفت: همیشه تابع قانون بوده و برای نیروهای قضایی و بازرسی احترام بسیاری قائل هستم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بندر انزلی

    منبع خبر

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی

    شهرداری بندر انزلی یک شهرداری در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات